1403/01/09 20:57


308112
تاریخ انتشار: 1401/12/16 00:23
راه روستایی مناطق زیارتی و سیاحتی امامزادگان سید اسدالله و سیدابراهیم (علیهم السلام) در بخش سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی برای خدمت به اهالی روستاها ، گردشگران و مسافران آسفالت ، بهسازی و مرمت شد.

فرماندار شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه ، اعتبار طرح راه و محور ارتباطی مناطق زیارتی و سیاحتی امامزادگان سید اسدالله و سیدابراهیم (علیهم السلام) ۲۱ میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی می باشد گفت: این طرح به طول حدود 3 کیلومتر می باشد که عملیات اجرایی آن از هفته پیش شروع شد و و در کمتر از یک هفته به پایان رسید.

علی محمدی ، با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی اهالی روستاهای من یَزور و پات پات و همچنین مطالبات به حق گردشگران و زائران برای سفر به منطقه زیارتی و سیاحتی امامزادگان سید اسدالله و سید ابراهیم علیهم السلام ، راه و محور ارتباطی بود افزود: بر اساس پیگیری های متعدد در سال های گذشته ، اقدامی در راستای اجرای طرح آسفالت و بهسازی این مسیر صورت نگرفت ، اما باتوجه به اهمیت موضوع مشکلات این محور بررسی و رفع شد.

وی یکی از حوزه های موفق در توسعه شهرستان را طی یکی دوسال گذشته ، عملیات متعددِ حوزه راهداری در نقاط مختلف شهرستان برشمرد و گفت: خدمات زیربنایی مانند راه‌های ارتباطی از مهمترین خواسته های مردم این دیار است که به صورت جدی در دستور کار دولت و نهادهای مربوطه در شهرستان بهمئی است.

فرماندار شهرستان بهمئی از خدمات متعدد اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهمئی به عنوان دستگاه متولی و پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حوزه راه های روستایی قدردانی کرد.

 خبرنگار/مسلم مختاری

برچسب ها:
بهمئی ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG