1403/02/05 10:01


3254
تاریخ انتشار: 1393/10/13 20:38
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کهگیلویه و بوراحمد
رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمدعنوان داشت: تا پایان هفته هفتم رقابت‌ها، اکنون تیم فوتبال پرسپولیس چرام با 16 امتیاز در صدر، استقلال دهدشت با 12 امتیاز در رده دوم و تیم ایرانیان گچساران نیز با 12 امتیاز در رده سوم با تفاضل گل کمتر قرار دارد.

عصرجهان، سید پرویز موسوی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به نتایج هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: تیم فوتبال پرسپولیس چرام با بردی دیگر در این مسابقات جایگاه خود را در صدر این رقابت‌ها مستحکم کرد.

وی ادامه داد: در هفته هفتم این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس چرام موفق شد با نتیجه دو بر یک ابوذر باشت را مغلوب کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دیگر دیدار این مسابقات تیم فوتبال فولاد یاسوج و شهید بهزادی بهمئی به نتیجه پرگل و مساوی 3 بر 3 دست یافتند.

موسوی به سایر دیدارها اشاره کرد و متذکر شد: پیام یاسوج در این هفته با یک گل برا ایرانیان گچساران غلبه کرد و در دیداری دیگر تیم استقلال دهدشت با نتیجه 2 بر صفر شهدای جلیل را شکست داد.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از برد تیم فوتبال ایران‌ زمین بهمئی  در مصاف با المپیک یاسوج خبر داد.

وی عنوان داشت: تا پایان هفته هفتم رقابت‌ها، اکنون تیم فوتبال پرسپولیس چرام با 16 امتیاز در صدر، استقلال دهدشت با 12 امتیاز در رده دوم و تیم ایرانیان گچساران نیز با 12 امتیاز در رده سوم با تفاضل گل کمتر قرار دارد.






Copy Right 2013 Artmis.ORG