1403/01/10 17:59


3279
تاریخ انتشار: 1393/10/15 16:12
استاندار خوزستان گفت:
مقتدایی با تاکید بر اینکه باید کمپ‌های بهبود معتادان را رونق داد و یک سیستم هتلینگ در شأن افرادی که ناخواسته به اعتیاد مبتلا شدند در نظر گرفته شود، گفت: سعی شود کمپ را به منازل منتقل کرد و افراد معتاد را در منازل بهبود بخشید.

عصرجهان:، عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: جامعه بزرگ مدنظر ما آموزش و پرورش و ورزش و جوانان است که مبارزه با مواد مخدر باید از این نهادها آغاز شود.

وی با بیان اینکه درمان بخش دیگری از کار است و نباید از آن غفلت کرد، افزود: شاید به صورت انتزاعی وظیفه هر دستگاهی مشخص باشد اما حلقه وصل آنها تعریف نشده بود که با برگزاری این نشست‌ها می‌توان ایجاد هم‌افزایی کرد.
مقتدایی یادآور شد: هر نسخه‌ای که در سطح ملی ابلاغ شود باید در شرایط منطقه تطبیق داده شود.
استاندار خوزستان تصریح کرد: آنچه که رسم جهانی و ملی است هرساله باید اجرا شود اما باید تاثیر آن بر جغرافیای مورد نظر نیز در نظر گرفته شود؛ زمانی مانور در فصلی اجرا می‌شد که مخاطبان ما در اکثریت نبودند و این یک نقص بود.
وی ادامه داد: ویژگی استان ما تنوع در قومیت و صنعت است که ترکیبی از فرصت‌ها و تهدیدات ملی وجود دارد.
مقتدایی با اشاره به اینکه عوارض منفی و مثبت در استان وجود دارد، اظهار کرد: جمعیت نزدیک به یک میلیون نفر در آموزش و پرورش استان یک فرصت است که در این موضوع باید خارج از روال عادی برنامه‌ریزی کنیم.
استاندار خوزستان گفت: طرح استان پاک مدنظر است اما تا اجرایی شدن آن نباید معطل این طرح باشیم و در راستای تحقق استان پاک حرکت کنیم.
وی خاطر نشان کرد: استان خوزستان در زمینه مواد مخدر نه استان بارانداز است و نه استان تولید کننده بلکه تنها مصرف کننده است و این یک فرصت برای استان است.
مقتدایی عنوان کرد: با مبارزه با مصرف و توزیع مواد مخدر در بخش پیشگیری اقدامات خوبی انجام می‌شود که این مانور را باید به عنوان پدیده استانی تلقی کنیم اما نباید تکرار مکررات باشد.
استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه باید کمپ‌های بهبود معتادان را رونق داد و یک سیستم هتلینگ در شأن افرادی که ناخواسته به اعتیاد مبتلا شدند در نظر گرفته شود، گفت: سعی شود کمپ را به منازل منتقل کرد و افراد معتاد را در منازل بهبود بخشید.




Copy Right 2013 Artmis.ORG