1403/01/09 13:36


3341
تاریخ انتشار: 1393/10/21 09:44
بخشدار زیدون:
بخشدار زیدون خبر از انفجار گاز در کارخانه بیندرراه در جاده زیدون بهبهان را داد و گفت: در این حادثه دو نفر کشته شدند.

عصرجهان: آرمین ساعد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حدود ساعت 10 و 50 دقیقه امروز توسط پاسگاه سردشت خبر انفجار در کارگاه شرکت بیندرراه به دست ما رسید که سریعا نسبت به پیگیری در این خصوص اقدام کردیم.
وی افزود: در همین راستا نیروهای هلال احمر، اورژانس جاده‌ای و نیروی انتظامی در محل حادثه اعزام و حاضر شدند و با حضور در محل نسبت به آماربرداری اقدامات لازم صورت گرفت.
بخشدار زیدون تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه دو جوان 24 و 40 ساله جان خود را بر اثر سوختگی شدید و ریزش آوار از دست دادند و توسط آمبولانس به سردخانه منتقل شدند.
ساعد اضافه کرد: علت اولیه طی بررسی‌های صورت گرفته انفجار و نشت گاز بوده است که به تخریب کامل این کارگاه و ریزش همه ساختمان منجر شده بود.
وی ادامه داد: به دلیل برداشت و استفاده غیراستاندارد کارگران شرکت از گاز ترش خام با توجه به سرمای هوا این حادثه رخ داده و منجر به این اتفاق شده است.
بخشدار زیدون با ذکر اسامی کشته‌شدگان این حادثه تصریح کرد: ابراهیم خورشیدی و ابوذر احمدی‌مجد دو جان باخته این حادثه هستند که به دلیل بی‌احتیاطی جان خود را از دست دادند.
ساعد در پایان به مردم توصیه کرد با توجه به قرار داشتن در فصل زمستان نسبت به استفاده از وسایل گرمایشی دقت نظر بیشتری داشته باشند و در این زمینه استانداردها را رعایت کنند.منبع:فارس




Copy Right 2013 Artmis.ORG