1403/01/31 20:08


3673
تاریخ انتشار: 1393/11/19 13:42
رئیس ستاد دهه فجر گچساران:
مرادی خاطرنشان کرد:این همایش با سخنرانی ستار هدایت‌خواه نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه و فعال فرهنگی استان برگزار خواهد شد.

عصرجهان، یدالله مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های اجرایی ستاد دهه فجر شهرستان، اظهار کرد: خوشبختانه ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال متفاوت‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته براساس جدول زمان‌بندی خاصی روزانه در ادارات و نهادهای مختلفی در حال برگزاری است.

وی افزود: برنامه‌های امسال بر محور مردمی بودن طراحی شد و همین امر باعث حضور پرشورتر مردم  و استقبال بیشتر از برنامه‌های اجرایی در سطح شهرستان شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به برنامه‌های مختلف ستاد دهه فجر امسال، تصریح کرد: همایش بزرگ «انقلاب اسلامی، رویش‌ها و ریزش‌ها» نیز از جمله برنامه‌های مهم این دهه در شهرستان است.

مرادی با بیان اینکه همایش فوق‌الذکر به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و تبیین دستاوردهای آن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد:
این همایش با سخنرانی ستار هدایت‌خواه نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه و فعال فرهنگی  استان برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر گچساران در خصوص زمان برگزاری این همایش عنوان کرد: همایش بزرگ انقلاب اسلامی، رویش‌ها و ریزش‌ها فردا پس از نماز مغرب و عشا در مسجد شهیدان با هدف تبیین پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای شهروندان و به ویژه نسل جوان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری یادبود شهدای انقلاب اسلامی گچساران با حضور برادر شهید بلادیان از شهدای انقلاب شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم  عصر امروز ساعت 16 در مسجد شهیدان یادمان شهدای انقلاب گچساران برگزار خواهد شد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG