1403/01/09 20:26


3826
تاریخ انتشار: 1393/12/03 19:46
در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور
با این نتیجه تیم نفت و گاز گچساران با چهارده امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ دسته اول باشگاه های کشور قرار گرفت.

به گزارش عصرجهان به نقل از روابط عمومی باشگاه نفت و گاز گچساران در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور تیم نفت و گاز گچساران مغلوب تربیت نوین یزد شد

بر اساس این گزارش بعد از ظهر یکشنبه در ورزشگاه شهید نصیری یزد دو تیم نفت و گاز گچساران و تربیت نوین یزد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تربیت نوین یزد به پایان رسید.

گلهای این دیدار برای تیم تربیت نوین یزد در دقایق 34 و 79 توسط بهنام بیرانوند به ثمر رسید. برای تیم نفت و گاز گچساران نیز در دقیقه 60 افشین دانشیان با پاس زیبای نبی الله اسدی بازیکن تازه تعویض شده این تیم موفق به گلزنی شد.

همچنین در این بازی یک ضربه پنالتی به سود تربیت یزد توسط داور گرفته شد که با عکس العمل بسیار زیبای سامان صفا دروازه بان تیم نفت مهار شد.

در ادامه بازی حملات تیم نفت و گاز بر روی تربیت نوین یزد ثمری نداشت تا این تیم نتواند از یکی از شانس های عبور از بحران به خوبی استفاده کند.

برای تیم نفت و گاز گچساران سامان صفا، ابراهیم ابرقویی، نقی شاهمرادی، خسرو پیروزان، علی مطوری، عبدالله ممبینی، احسان کیانی، فرشید علیزاده، امیر خدامرادی، علیرضا عباس فرد و افشین دانشیان به میدان رفتند.

همچنین برای تیم تربیت نوین نیز احمد عرب پور، رسول کو، میلاد داودی، مجتبی نوروزی، مهران تقی زاده، محسن زاهدی، سید محمدعلی حسینی، مسعود کیان، مجید اسماعیل زاده، مهدی طایفی و بهنام بیرانوند بازی کردند.

قضاوت این دیدار را سید رضا مهدوی به همراه کمک ها امیر رضا ماهانی، احمد سلطانی و مهدی موسی پور همگی از استان کرمان بر عهده داشتند.

تعویض های تیم نفت و گاز در ابتدای نیمه دوم بازی علی کرمی به جای خسرو پیروزان، در دقیقه 60 نبی الله اسدی به جای فرشید علیزاده و در دقیقه 85 رضا قیالی به جای امیر خدامرادی وارد زمین شدند.

با این نتیجه تیم نفت و گاز گچساران با چهارده امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ دسته اول باشگاه های کشور قرار گرفت.

بازی بعدی این تیم مقابل تیم گیتی پسند اصفهان در تاریخ یکشنبه دهم اسفند ماه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار می شود.




Copy Right 2013 Artmis.ORG