1403/01/30 23:07


3841
تاریخ انتشار: 1393/12/04 18:40
در هفته سوم لیگ بسکتبال رقم خورد:
در هفته سوم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور هر سه نماینده خوزستان در این رقابت‌ها مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش عصر جهان به نقل از فارس، در هفته سوم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور، تیم‌های پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان عصر امروز در سالن اندیشه شهرک بعثت به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که به قضاوت رضا آذرافزا به عنوان سرداور، نصر سعیدی‌نیا به عنوان داور اول و محمدجواد زارع به عنوان داور دوم برگزار شد، تیم پتروشیمی بندر امام، بهنام یخچالی، حامد سهراب‌نژاد، میثم میرزایی صمد نیکخواه بهرامی و عرفان نساج‌پور را به عنوان آغازگر میدان به زمین مسابقه فرستاد.

برای تیم شهرداری گرگان نیز پویا تاجیک، بابک نظافت، بنی کوچویی، محمد زارعی و سام هاسکین پنج بازیکنی بودند که اسدالله کبیر به عنوان آغازگر دیدار به میدان فرستاد.

در کوارتر نخست این دیدار شاگردان بوبان میتف مقدونیه‌ای در تیم پتروشیمی بندر امام با یک انسجام تیمی مناسب توانستند با نتیجه 26 بر 15 حریف خود را پشت سر بگذارند.

اما در کوارتر دوم شهرداری گرگان برتر ظاهر شد و با یک بازی تماشایی اختلاف امتیازات را به حداقل برسانند و برای دقایقی نیز بازی را به تساوی بکشانند حتی در لحظاتی 33 بر 32 هم از میزبان خود پیش هم بیافتند.

اما در ادامه، فریادهای بوبان میتف کارساز شد و بازیکنان تیم پتروشیمی بندر امام به خود آمدند و نبض بازی را در دست گرفتند و هرچند نتیجه این کوارتر 23 بر 21 به سود تیم شهرداری گرگان رقم خورد اما در نیمه نخست تیم پتروشیمی بندر امام با نتیجه 47 بر 38 پیروز به رختکن رفت.

در نیمه دوم و کوارتر سوم این دیدار نیز بازی پایاپای دنبال شد و تیم پتروشیمی بندر امام موفق شد نتیجه این کوارتر را 23 بر 20 به سود خود رقم بزند تا در پایان این وقت یک چهارم مسابقه 70 بر 58 از میهمان خود پیش بیافتد.

در کوارتر چهارم و پایانی این دیدار نیز برتری تیم پتروشیمی بندر امام بر حریف خود تداوم پیدا کرد و هرچند نتیجه این 10 دقیقه 17 بر 17 مساوی شد اما در نهایت تیم پتروشیمی بندر امام با نتیجه 87 بر 75 شهرداری گرگان را شکست داد.

تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز موفق شد از سد میزبان خود فولاد هفت الماس قزوین بگذرد و نخستین برد خود در این دوره از رقابت‌ها را دشت کند.

تیم پالایش نفت آبادان دیگر نماینده استان خوزستان در این رقابت‌ها نیز با نتیجه نزدیک 89 بر 86 میزبان خود ثامن مشهد را شکست داد و به نخستین برد خود دست پیدا کرد.




Copy Right 2013 Artmis.ORG