1403/01/09 17:27


4227
تاریخ انتشار: 1394/01/18 13:43
جزئیات آزمون استخدامی دولت
رئیس امور برنامه‌ریزی و تأمین نیروی انسانی سازمان مدیریت: آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در خرداد برگزار می‌شود

عصرجهان/روزانه ایران -ئیس امور آمار، برنامه‌ریزی و تأمین نیروی انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از انجام تمام تعهدات استخدامی از سال ۱۳۹۱ تاکنون در سال‌جاری خبر داد و با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در خرداد ماه، جلوگیری از پارتی بازی و سلامت جذب حدود ۸۰۰۰ نفری از طریق این آزمون را تضمین کرد.
علی جمالی درباره وعده تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی مصوبه مهرآفرین و سایر آزمون‌ها در سال‌های اخیر اظهار کرد: تاکنون به دلیل مشکل منابع و اعتبارات لازم برای جذب پذیرفته شدگان آزمون‌ها، سازمان مدیریت اعلام نکرده بود که دستگاه‌ها اطلاعات را در سامانه کارمند ایران قرار دهند، اما در حال حاضر مقدمات تعیین تکلیف تمام تعهدات استخدامی که با رعایت قوانین و مقررات ایجاد شده‌اند فراهم شده است و آنهایی که در آزمون شرکت کرده و مراحل استخدامی را با موفقیت طی کرده‌اند در سال‌جاری جذب می‌شوند. وی با بیان اینکه منابع لازم برای انجام تعهدات آزمون‌های استخدامی که در سال‌های ۱۳۹۱ و۱۳۹۲ در قالب مهرآفرین یا سایر مصوبات و طرح‌ها برگزار شده بود در بودجه سال ۱۳۹۴ پیش‌بینی شده است گفت: بر این اساس به تمام استانداری‌ها اعلام کرده‌ایم که اطلاعات افرادی را که پذیرفته شده بودند و حد نصاب آزمون را کسب کرده‌اند در سامانه کارمند ایران قرار دهند تا شماره مستخدم برای آن‌ها صادر شود.
وی درباره استخدام ۳۸ هزار نفری سال‌جاری که از سوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی عنوان شده هم گفت: بخشی از این اعداد و ارقام مربوط به تعهدات قبلی است که انجام خواهد شد. جمالی همچنین در مورد آخرین وضعیت مجوز استخدام ۱۲ هزار نفری در سازمان امور مالیاتی بیان کرد: بخش زیادی از این مجوز‌ها تاکنون استفاده شده و تنها ۱۵۰۰ مورد آن باقی مانده است که در آزمون فراگیر متمرکزی که در سال‌جاری برگزار خواهد شد مراحل قانونی این استخدام‌ها نیز انجام می‌شود.
 جذب ۸۰۰۰ نفر در ۱۴ دستگاه
رئیس امور آمار، برنامه‌ریزی و تأمین نیروی انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در ادامه به جذب‌های جدید در سال ۱۳۹۴ اشاره کرد و گفت: با توجه به برگزاری آزمون فراگیر مشترک در خرداد ماه امسال حدود ۸۰۰۰ نفر جذب ۱۴ سازمان خواهند شد. وی خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد نیروهای استخدامی از طریق آزمون فراگیر سال‌جاری برای سازمان فنی و حرفه‌ای و حدود ۴۸۷۶ نفر است که شرایط استخدام در سازمان فنی و حرفه‌ای با رعایت قانون مجلس شورای اسلامی که در مورد استخدام خاص آن سازمان به تصویب رسیده، تعیین شده است و بعد از آن استخدام ۱۵۰۰ نفری سازمان امور مالیاتی قرار دارد که براساس مانده مجوز قبلی انجام می‌شود.




Copy Right 2013 Artmis.ORG