1403/01/10 14:00


42885
تاریخ انتشار: 1395/05/29 15:26
چند روز پیش هم اکبر نیکزاد استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد شهردار اردبیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، جلیل حسنی مدیر کل سابق سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد بعنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان منصوب می شود.
حسنی از فرزندان نورآباد ممسنی است سال 70  و در زمان معاونت مهندس افشانی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد از سوی مهندس صوفی استاندار وقت استان به عنوان مدیرکل اداری مالی فعالیت  خود را آغاز و از آن زمان تا کنون در سمت های معاون فرماندار،مدیرکل سیاسی و انتظامی، سرپرست فرماندار مرکز استان ( بویراحمد)،معاون دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات، دبیر شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مديركل سياسي و انتخابات فعالیت داشته است.
وی، در ابتدای تشکیل دولت تدبیر و امید به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری منصوب شد اما مدتی پیش از سوی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برکنار شد.
شهرستان لارستان در سال 1388 با تصویب  هیأت دولت به  فرمانداری ویژه ارتقا و فرماندار ویژه آن معاون استاندار نیز هست.
شایان ذکر است فرمانداری ویژه یکی از مراکز دولتی وابسته به وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران است که از نظر سلسله مراتب اداری فراتر از فرمانداری و فروتر از استانداری قرار دارد، فرمانداری ویژه بخش عمده ای از اختیارات استانداری را دارد و تشکیلاتی است از فرمانداری گسترده تر، توانمندتر و بزرگتر ولی از استانداری کوچکتر و محدودتر.
فرمانداری ویژه در شهرستان هایی که شاخص هایی نظیر جمعیت بیش از 250 هزار نفر و جمعیت مرکز شهرستان آن بیش از 125 هزار نفر، سابقه با بیش از 65 سال و مساحت شهرستان بیش از پنج هزار کیلومتر مربع باشد تشکیل می گردد.
چند روز پیش هم اکبر نیکزاد استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد شهردار اردبیل شد


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG