1403/01/09 16:30


42979
تاریخ انتشار: 1395/06/02 15:44
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر: کاش برای عدم ازدواج جوانان که بدترین معضل فرهنگی اجتماعی و اخلاقی جامعه است این قدر نگران می‌بودیم. کاش این قدر که‌ برای کنسرت دغدغه داریم برای معیشت و وام 10 میلیونی جوانان هم دغدغه داشتیم.

عصرجهان-حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر با اشاره به خدماتی که نظام جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون داشته است، اظهار کرد: هر چه از توسعه و آبادانی در کشور و به خصوص در مناطق محروم مشاهده می‌شود همه به برکت نظام جمهوری اسلامی است.
وی گفت: برای نمونه در استان کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از انقلاب هیچ‌گونه خدماتی که به چشم بیاید در استان وجود نداشت اما امروز به برکت همین نظام اسلامی بیش از ده‌ها دانشگاه و هزاران دانشجو در استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به تحصیل هستند.
وحدانی‌فر با بیان برخی مشکلات که اکنون در جامعه وجود دارد و بسیاری از مردم به خصوص در مناطق محروم درد نان و بیکاری دارند، تصریح کرد: در لابه‌لای این مشکلات برخی آدرس غلط می‌دهند و برگزاری کنسرت و موسیقی را بر هر دردی از جمله بیکاری جوانان ترجیح می‌دهند.
امام جمعه کبگیان افزود: این روزها شاهد نگرانی‌هایی از عدم برگزاری کنسرت در مشهد مقدس هستیم و هر کسی از جایی در این مورد سخن می‌راند.
وحدانی‌فر با بیان اینکه آیا اکنون مشکل مملکت‌ برگزاری کنسرت است یا اشتغال و ازدواج جوانان، خاطرنشان کرد: آیا آمارها به ما نمی‌گوید بیش از هشت میلیون بیکار در جامعه داریم و نمی‌گویند بیش از 12 میلیون جوان داریم که مشکل ازدواج دارند.
وی ادامه داد: در اینجا این سوال مطرح است که آیا در خانه‌های ما جوان‌هایی با مدارک‌ عالی اما بیکار وجود ندارند؛ کاش به اندازه اینکه برای کمتر از یک درصد مرفهان بی‌درد ناراحت می‌شدیم برای اشتغال هشت میلیون نفر نگران بودیم.
امام جمعه کبگیان تصریح کرد: کاش برای عدم ازدواج جوانان که بدترین معضل فرهنگی اجتماعی و اخلاقی جامعه است این قدر نگران می‌بودیم. کاش این قدر که‌ برای کنسرت دغدغه داریم برای معیشت و وام 10 میلیونی جوانان هم دغدغه داشتیم.
وحدانی‌فر با با طرح سؤالی مبنی بر این که آیا آمارها به ما نمی‌گویند که قدرت خرید مردم هر روز کمتر می‌شود، اظهار کرد: باید به آقایان توصیه کرد که در حال حاضر به فکر معیشت و نان مردم باشید که آواز برای ملت آب و نان نمی‌شود/

برچسب ها:
فارس ؛

بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG