1403/01/09 21:46


53206
تاریخ انتشار: 1395/06/17 20:30
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:
موضوع مهم نظارت بر رعایت شهریه‎های مصوب مدارس غیردولتی استان به صورت متمرکز تا تاریخ 15 مهرماه در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار گرفته است.

به گزارش عصر جهان، داریوش دیودیده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمات آموزش رسمی (مدارس، دانشگاه‌‍‎ها و مهدهای کودک) در زمره خدمات اولویت دوم قرار داشته و مشمول رصد، پایش و نظارت مستمر توسط دستگاههای ذیربط و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.

وی افزود: موضوع مهم نظارت بر رعایت شهریه‎های مصوب مدارس غیردولتی استان به صورت متمرکز تا تاریخ 15 مهرماه در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار گرفته است.

دیودیده عنوان کرد: با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید و به ‌منظور رصد، پایش و نظارت مؤثر بر اجرای صحیح شهریه ‌های مدارس غیر دولتی و رسیدگی به شکوائیه‌‎های مردمی، این سازمان آمادگی لازم را جهت اخذ شکایات و گزارش‏‎های مردمی به ‌صورت حضوری، تلفنی و کتبی دارد.

وی با اشاره به ابعاد نظارتی در زمینه شهریه مدارس تصریح کرد: تخلفاتی همانند گران ‌فروشی، عدم نصب شهریه، فروش اجباری خدمات و غیره در سطح مدارس و مراکز آموزشی، از جمله مواردی بوده که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به آن ورود می‎کند.

دیودیده با بیان اینکه مشارکت مردم سبب بهبود وظایف نظارتی و افزایش رفاه و تحقق حقوق شهروندی می‎شود افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راستای انجام وظایف خود، مردم محوری را به‌عنوان یک اصل قرار داده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند به صورت حضوری، کتبی و یا تلفنی به سامانه ارتباطی 124 سازمان گزارش دهند تا در اولین فرصت توسط بازرسان و کارشناسان مورد رصد و پیگیری قرار گیرد.

منبع/تسنیم


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG