1403/01/09 20:52


53279
تاریخ انتشار: 1395/06/22 19:49
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبرداد:
احداث این جاده منجر به کاهش 35 کیلومتری مسیر پر تردد اهواز - مسجدسلیمان و به تبع ‌آن کاهش زمان سفر شهروندان خواهد شد.

به گزارش عصر جهان، منوچهر رحمانی در این باره اظهار کرد: پس از نشست‌های متعدد با مسئولین ذی‌ربط و مدیران سازمان حفاظت محیط زیست و رفع نگرانی‌های زیست محیطی در خصوص احداث این جاده، در نهایت با فعال شدن مجدد پروژه احداث جاده ميانبر در مسير مسجدسليمان-اهواز پس از 5 سال توقف موافقت شد.

وی افزود: احداث این جاده منجر به کاهش 35 کیلومتری مسیر پر تردد اهواز - مسجدسلیمان و به تبع ‌آن کاهش زمان سفر شهروندان خواهد شد.

رحمانی تصریح کرد: با احداث این جاده، حوادث در این محور پرتردد که مسیر ارتباطی به جاده مسجدسلیمان _ شهرکرد نیز است، به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد و موجب ایمنی بیشتر مسافرت‌ها خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: همچنین با کاهش زمان سفر، به مقدار قابل توجهی در مصرف بنزین صرفه جویی شده و پیش بینی کارشناسان از بازگشت سرمایه انجام شده در کمتر از سه سال از محل صرفه جویی بنزین حکایت دارد .

رحمانی اظهار كرد: احداث جاده ميانبر در مسير مسجدسليمان – اهواز از سه راهي نفت سفيد آغاز مي‌شود و تا دانشگاه آزاد اسلامي اين شهرستان ادامه مي‌يابد.

وي با بيان اين‌كه اعتبارات اين پروژه از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی و شركت ملي نفت تامين مي‌شود، افزود: اجراي پروژه جاده ميانبر مسجدسليمان – اهواز طول سفر در اين مسير را 40 دقيقه كاهش مي‌دهد.

رحمانی گفت: علاوه بر كاهش زماني مسير مسجدسليمان – اهواز، در اين پروژه سعي شده است كه مسيري بهينه و امن احداث شود تا اين مسير در آينده به چشم‌انداز خوبي براي مناطق مسجدسليمان، انديكا و لالي تبديل شود.

وی افزود: آغاز مجدد این پروژه را مرهون پیگیری‌های نماینده مردم مسجدسلیمان و تلاش استاندار خوزستان و عنایت ویژه دکتر آخوندی، وزیر راه و شهرسازی هستیم.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: پس از جلسات مکرر با مسئولان محیط زیست مقرر شد در هفته آینده هیاتی متشکل از مسئولان اداره کل راه و شهرسازی، سازمان حفاطت محیط زیست استان و برخی دیگر از مسئولین بازدیدی از محل پروژه داشته باشند و سپس عملیات اجرایی آغاز شود/ایسنا


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG