1403/01/31 12:28


5914
تاریخ انتشار: 1394/05/07 17:22
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش خبر داد:
ناصری زنجان افزود: هنوز شرایط برگزاری این آزمون اعلام نشده اما اطلاعیه آن حداکثر تا دو روز آینده منتشر می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی ناصری زنجانی روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت:

اطلاعیه استخدام آموزش و پرورش دو روز دیگر اعلام می شود. معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: هنوز برخی ریزه کاری ها در خصوص برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه باقی مانده و ما منتظر اعلام شرایط استخدام از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی هستیم.

ناصری زنجانی اظهار داشت: هنوز شرایط برگزاری این آزمون اعلام نشده اما اطلاعیه آن حداکثر تا دو روز آینده منتشر می شود.

وی ادامه داد: سهمیه های در نظر گرفته شده برای هر استان را مرکز نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش تعیین می کند.

* تمامی فرهنگیان بازداشتی آزاد شدند

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در خصوص بازداشت برخی فرهنگیان در تجمع روز ۳۱ تیرماه جلوی مجلس شورای اسلامی گفت: در همان روز تجمع وزیر آموزش و پرورش شخصا دست به کار شد و افراد دستگیر شده آزاد شدند.

ناصری زنجانی اظهار داشت: اگر برخورد خشن و ناملایمی با همکاران فرهنگی صورت گرفته جای تاسف دارد و این کار مورد تایید ما نیست و اگر این کار به عمد بوده آن را محکوم می کنیم.

وی اضافه کرد: اما دراین میان سه نفر از همکاران فرهنگی که در سال های ۸۸ و ۸۹ محکومیت هایی داشته اند و قبلا درخواست عفو آنها به رییس قوه قضاییه ارایه شده بود، بر اساس قوانین و مقررات حکم قضایی آنها صادر شده است و ارتباطی به مساله تجمع روز ۳۱ تیرماه ندارد.

ناصری زنجانی خاطرنشان کرد: هر معلمی در صورت مرتکب شدن جرمی باید همانند دیگر قشرهای جامعه مجازات شود و این مساله جدای از توجه به شان و جایگاه مقام معلم است.


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG