1403/01/29 02:55


6128
تاریخ انتشار: 1394/05/26 09:09
معاونت خبر صدا و سیمای استان خوزستان:
امروزه رسانه ها جایگاه ولائی در معادلات بین المللی دارند. و در تمام موضوعات عام و خاص ورود می کنند و به مدیریت افکار عمومی می پردازند.

دکتر مزارعی معاونت خبر صدا و سیمای استان خوزستان ضمن شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش هندیجان، در محل سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشتند: امروزه رسانه ها جایگاه ولائی در معادلات بین المللی دارند. و در تمام موضوعات عام و خاص ورود می کنند و به مدیریت افکار عمومی می پردازند.

امروزه در دنیا جنگ در میدان جنگ نیست. جنگ در پشت میز مذاکرات هم نیست. بلکه جنگ، جنگ روایت های رسانه ای از یک حادثه یا پدیده است.به عنوان مثال می توان به مذاکرات هسته ای اشاره نمود جنگ رسانه ای بر فضای مذاکرات کاملا اثر گذار بود و درست در لحظه بعد از اعلام توافق جنگ روایت های گوناگون آغاز گردید.

دکتر مزارعی عنوان داشتند: صدا وسیما رسانه ملی است و متعلق به همه است. لذا وظیفه ملی دارد و باید در راستای تامین منافع اقدام و به برنامه سازی و پخش نماید. خوشبختانه صداوسیما  جمهوری اسلامی در گوشه گوشه جهان، اخبار بین المللی را پوشش می دهد.

این مسئول خبری ادامه دادند: در کل جهان 1800کانال فارسی زبان وجود دارد. کشورهای بیگانه 20 شبکه ماهوارئی به نام شیعه با هدف تخریب شیعیان جهان راه اندازی کردند.

معاون مدیر کل صدا وسیما استان خوزستان در ادامه افزود: مدیران استان خوزستان از جمله آموزش و پرورش همکاری و تعامل خوبی با صد و سیما دارند. و صدا وسیما در بحث آموزش وپرورش آموزش های عمومی خوبی را آغاز نمود.

ناصر حکیمی خبرنگار رسمی شهرستان هندیجان


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG