1403/01/10 00:59


63789
تاریخ انتشار: 1395/07/16 09:56
سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد.و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.سحر قریشی طرفدار دو آتیشه استقلال

عصرجهان-مهمان خبرساز «ماه‌عسل» به کمک سحرقریشی آمد-صفحه اینستاگرام سحر قریشی که هک شده بود، به دست شایان سعیدی مهمان جنجالی برنامه ماه عسل از دست هکرها آزاد شد.
صفحه اینستاگرام قریشی بازیگر سینما و تلویزیون از صبح پنجشنبه پانزدهم مهرماه به دست هکری از عربستان سعودی هک شده بود و در صفحه این هنرمند تصویری از ملک سلمان پادشاه عربستان قرار گرفته بود.
ساعاتی قبل قریشی اعلام کرد با کمک شایان سعیدی مشکل هک صفحه برطرف شده است.
سعیدی هکری است که حضور او در برنامه «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی جنجالی و حاشیه‌ساز شده بود.


بیوگرافی "سحر قریشی"
نام:سحر-نام خانوادگی:قریشی-تاریخ تولد:1366/10/6-محل تولد :تهران
سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد.و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.سحر قریشی طرفدار دو آتیشه استقلال


او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.
این فیلم داستان مرد و زنی را روایت میکند که از هم جدا می شوند و پس از این جدایی سر و کلهٔ جوانی پیدا می شود که عاشق زن است و ...
سحر قریشی پس از آن از طریق  سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.
دردسر بزرگ دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال 1389 تولید شد.
سحر قریشی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حامد کمیلی ، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی به ایفای نقش پرداخت.
سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران داشت.
راما قویدل، احمد معظمی، محمود معظمی، سید محسن یوسفی، نوید میهن دوست، رضا ابوفاضلی، داریوش یاری، امیر مسعود آقابابائیان کارگردانانی هستند که قسمت های این سریال را ساخته اند.
گشت ارشاد با بازی سحر قریشی و با ژانر کمدی و اجتماعی ساختهٔ سعید سهیلی در سال 1390 ساخته شد.
روزگاری عشق و خیانت نام تازه ترین کار سینمایی سحر قریشی است ، فیلمی به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی روح الله شمقدری محصول سال 1392 است.
سحر قریشی و نسرین مقانلو در فیلم روزگاری عشق و خیانت
خلاصه فیلم:اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته ای که سال ها از مواجه با آن هراس داشته است.
سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.
سحر قریشی در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.منبع بیوگرافی/نمناک




بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG