1403/01/31 13:41


74416
تاریخ انتشار: 1395/08/11 19:56
فرمانده انظامی شهرستان "ماهشهر" از شناسایی و دستگیری فردی که به صورت اینترنتی اقدام به برداشت چهل میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان کرده بود ، خبر داد.

به گزارش جلال کاووسی خبر نگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، سرهنگ "جلیل زبیدی" در تشریح این خبر گفت: در پی شکایات فردی مبنی بر برداشت چهل میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا ماهشهر قرار گرفت.
فرمانده انتظامی ماهشهر افزود: کارشناسان پلیس فتا این شهرستان پس از انجام تحقیقات فنی و تخصصی، متهم  را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: متهم دستگیر شده با مشاهده مدارک مستدل و غیر قابل انکار پلیس، به برداشت مبلغ چهل میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی شاکی اعتراف کرد.
سرهنگ زبیدی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی از شهروندان خواست: با توجه به افزایش خدمات از طریق اینترنت و به منظور پیشگیری از سوء استفاده افراد سودجو، از در اختیار قرار دادن مشخصات حساب بانکی و رمز دوم کارت خود به دیگران خودداری کنند.  


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG