1403/01/10 01:02


74487
تاریخ انتشار: 1395/08/14 13:33
زن و شوهر جوان در دادگاه خانواده:
بی‌توجهی مرد جوان نسبت به تغییرات همسرش پای او را به دادگاه خانواده باز کرد و باعث شد این زوج کارشان به طلاق بکشد.

عصرجهان-بی‌توجهی مرد جوان نسبت به تغییرات همسرش پای او را به دادگاه خانواده باز کرد و باعث شد این زوج کارشان به طلاق بکشد.
زن جوان که به همراه شوهرش برای درخواست طلاق به شعبه 268 دادگاه خانواده مراجعه کرده بود در این باره به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم مرا دوست ندارد. انگار نه انگار که من همسرش هستم. او اصلا مرا نمی‌بیند و هرچه سعی می‌کنم خودم را برای او زیبا کنم و بهترین لباس را بپوشم و بهترین ظاهر را داشته باشم، فایده‌ای ندارد. به هیچ عنوان تغییرات مرا نمی‌بیند. این مرد به من اهمیتی نمی‌دهد و من هم در زندگی با او افسردگی گرفته‌ام. برای همین طلاق می‌خواهم.
در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی همسر من توقع دارد که من هر روز به او بگویم چقدر زیبا شده‌ای. او مرتب به‌دنبال حاشیه است و سر مسائل بچگانه دعوا راه می‌اندازد. مثلا می‌رود و موهایش را رنگ می‌کند، بعد اگر من متوجه نشوم جنجال به راه می‌اندازد و قهر می‌کند. فردایش می‌رود و مدل آرایش یا مویش را تغییر می‌دهد و باز هم باید من بلافاصله متوجه شوم و از او تعریف کنم. هر روز هم به دنبال یک تغییر است. دست از این کارهایش بر نمی‌دارد. یا مدل لباس پوشیدنش را تغییر می‌دهد، یا موهایش و یا آرایشش را؛ هربار هم می‌گوید تو مرا دوست نداری. در صورتی‌که من اصلا از این کارهای بچگانه خوشم نمی‌آید. دوست دارم همسرم یک زن مقتدر و باهوش باشد نه این‌که فقط دنبال جلب توجه باشد.
در پایان قاضی رسیدگی به پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.

منبع/جام و جم


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG