1403/01/10 11:42


7476
تاریخ انتشار: 1394/08/19 23:53
مصاحبه با بازیکن باغملکی تیم فوتبال نفت تهران:
حق دوست: از 13سالگی در مدرسه فوتبال شهرستان باغملک شروع به کار کردم.

به گزارش فیروز بیگلری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از ایذه، مجتبی حق دوست بازیکن باغملکی تیم فوتبال نفت تهران که فوتبال خودش را از ایذه شروع کرد در مورد شروع فوتبال خود و آرزوی های فوتبالی به سوالات خبرنگار ما در یک مصاحبه اختصاصی پاسخ داد .

عصر جهان: ابتدا خودتان را به طور کامل معرفی کنید ؟

حق دوست: مجتبی حق دوست هستم  متولد 2/11/1374 شهرستان باغملک

عصر جهان: فوتبال را از چند سالگی آغاز کردید؟

حق دوست: از 13سالگی در مدرسه فوتبال شهرستان باغملک شروع به کار کردم و حدود دو الی سه سال در لیگ شهرستان بازی کردم سپس با دعوت دوستانم به تمرینات وحدت ایذه رفتم که یکسال با این تیم بودم

بعد از آن یک سال در خدمت تیم سپاهان ایذه بودم .

عصر جهان: بعد از سه سال فوتبال در ایذه به تیم کارون اهواز پیوستید؟

حق دوست: بله در مسابقات استانی قرار داشتیم که مربیان کارون خوزستان به تماشای بازی ما اومدن و منو انتخاب کردند و با مسئولان باشگاه سپاهان ایذه  صحبت کردند که به این تیم بروم و با رضایت باشگاه با قردادی 3ساله به تیم کارون پیوستم .

عصر جهان: و مورد توجه تیم نفت تهران قرار گرفتید ؟

سال آخرم در تیم کارون استعداد یاب نفت منو انتخاب کرد و به تهران اومدم و الآن در خدمت تیم نفت تهران هستم .

عصر جهان: چی شد که به فوتبال علاقمند شدید ؟

حق دوست: من از بچگی عاشق فوتبال بودم و هستم و از همون بچگی هیچ ورزش یا شغل دیگه ای رابه جز فوتبال دوست نداشتم و خوشحالم که دارم به آرزوهای کودکیم میرسم .

عصر جهان:در مورد پیوستنت به تیم نفت تهران صحبت کنید ؟

حق دوست: من درگیر مسابقات لیگ کشوری با کارون بودم که از طرف مسئولان  باشگاه نفت پیشنهاد حضور در این تیم شد و من نیز بدون درنگ به این پیشنهاد جواب مثبت دادم .

عصر جهان: و شاگرد علیرضا منصوریان در تیم نفت شدید ؟

حق دوست: آره خیلی خوشحالم که شاگرد علی آقا شدم او فرد بسیار کار بلد ،دلسوز و دوست داشتنی است .

عصر جهان:آیا تصور میکردی روزی شاگرد علیرضا منصوریان که یکی از محبوب ترین بازیکنان ایران بود شوید ؟

حق دوست: در اوایل فوتبالم که اصلا فکرش هم  نمیکردم ولی رفته رفته که توانستم به تیم های باشگاهی در سطح استان و کشور بپیوندم با توجه به پیشرفتی که در خود دیدم و نظر مربیانم این موضوع را تایید کردند این کار دور از دسترس نمیدانستم ؟

عصر جهان: آیا قبل از اینکه شما به یک تیم لیگ برتری بپیوندی از باغملک کسی در یک تیم لیگ برتری حضور داشت ؟

حق دوست: بله  فرشاد جانفزا، حمداله ابدام دراستقلال خوزستان، رضا بهمئی در استقلال اهواز و خوشحالم که چهار بازیکن باغملک در لیگ برتر ایران حضور دارند.

عصر جهان: پیشرفت فوتبال باغملک را چطور می بینید ؟

حق دوست: در باغملک  بازیکنان مستعد  زیادی وجود دارد که باید استعداد یابی شود من امیدوارم که در آینده بازیکنان دیگری هم از این شهر  به فوتبال کشور معرفی شوند .

عصر جهان:آرزوی فوتبالی خود را در کدام تیم میبینید؟

حق دوست: من آرزوهای بزرگی دارم ولی  آینده همه چیز را مشخص خواهد کرد که سرانجام فوتبالی چه خواهد شد .

عصر جهان: بیشتر بازیکنان آرزوی بچگی خود را حضور در تیم های پرسپولیس و استقلال می کنند شما دوست دارید در کدام تیم بازی کنید ؟

حق دوست: فعلا که با تیم نفت تهران قرارداد دارم باید ببینم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما دوست دارم روزی بازی کردن را در تیم استقلال تهران تجربه کنم .

عصر جهان:آیا به حضور در تیم های لیگ برتری خوزستان فکر می کنید ؟

حق دوست: فعلا که در خدمت تیم نفت و تمام فکر و ذکرم اینجاست و به اینکه در تیم های خوزستانی بازی کنم فکر نمیکنم تا ببینم در آینده چه پیش خواهد آمد  .

عصر جهان:مجتبی حق دوست فوتبال خودش را مدیون چه کسی می داند ؟

حق دوست: اول از همه خدا  بعد خانواده ام ک هیچوقت پشتم را خالی نکردند و همواره یار و یاورم بودند بعد مربیانی که خیلی خیلی واسم زحمت کشیدن از همه آنها ممنونم و امیدوارم هر کجا که هستند موفق و سربلند باشند

عصر جهان: الگوی فوتبالی را کدام بازیکن می دانید ؟

حق دوست: بین بازیکنان ایرانی، علی کریمی و بازیکنان خارجی انیستا و نیمار

عصر جهان: در پایان چه صحبتی خواهید داشت؟

حق دوست: اول از همه شکر گزار خدا هستم بعد خانواده ام  و مربیانم تشکر میکنم که به من کمک کردن به این جایگاه برسم امیدوارم هرکجا که هستند موفق و سربلند باشندو تشکر از شما که این وقت را به ما دادید و البته همیشه حامی بازیکنان جوان و خوزستانی هستید تشکر میکنم امیدوارم با این کار شما دیگر بازیکنان جوان خوزستانی که در لیگ برتر حضور دارند بهتر شناخته شوند .


بیشتر بخوانید :



Copy Right 2013 Artmis.ORG