اخبار عمومی
اعلام وصول 2
105882
تاریخ انتشار: 1395/10/26 17:30
با نزدیک شدن به شروع مسابقات طرح دادرس (دانش آموزان آماده در روز های سخت) و برای سازماندهی و آماده شدن هر چه بهتر دانش آموزان برای رقابت در این مسابقات کانون دانش آموزی در مدرسه پسرانه سلمان فارسی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از مسجدسلیمان،فریدون رفیعی منجزی اظهار داشت:برای آگاهی هر چه بهتر خانواده ها به آموزش های امدادی دانش آموزان بهترین راه می باشند و می توان از این طریق هم برای شعار هر خانواده یک امدادگر استفاده کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان ادامه داد: با ایجاد تفاهم نامه ای میان سازمان جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش این آموزش های امدادی می توانند در آینده کار ساز بود و این دانش آموز خواهند توانست هلال احمر را در امر حوادث یاری دهند و کمک حال ما خواهند بود.


رفیعی افزود:شور و علاقه دانش آموزان برای کسب دانش کمک های اولیه واقعا ستدونی می باشد و این خود نویدی روشن برای جمعیت هلال احمر خواهد بود که آینده ای روشن با چنین دانش آموزانی که علاقه خاصی برای ورود به جمعیت دارند خواهد داشت.
رفیعی در پایان گفت: افتتاح چنین کانون های دانش آموزی در سطح شهرستان چه در بخش برادران و خواهران ادامه خواهد داشت و بتوانیم از طریق کانون ها،دانش آموزان را به سمت جمعیت سوق دهیم و دانش آموزان آیندگان این جمعیت باشند.

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*