اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180753
تاریخ انتشار: 1396/08/22 14:50
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باشت از شهروندان خواست در صورت مواجهه با این موارد از دادن اطلاعات به این افراد خودداری و سریعاً مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به مأموران انتظامی اطلاع رسانی نمایند

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باشت در مورد کلاهبرداری های حرفه ای در فضای مجازی و از طریق عملیات بانکی هشدار داد.

سیداحمد موسوی پور اظهار داشت: اخیراً در پرونده های متعدد مشاهده می شود که افراد کلاهبردار حرفه ای با مهارت در فضای مجازی و آگاه به تراکنش ها و عملیات بانکی تحت عناوین مختلف مبادرت به تماس تلفنی با افراد ناآگاه نموده و با گرفتن اطلاعات کارت عابر بانک آنها، اقدام به برداشت پول از حسابشان می کنند. 

وی در توضیح شیوه کلاهبرداری این افراد، بیان داشت: این افراد با تماس با افراد ناآگاه اعلام می نمایند که برنده فلان مبلغ جایزه و یا برنده حج، عتبات و ... شده اید و می بایست جهت هماهنگی و واریز وجوه و غیره به عابربانک مراجعه و حساب خود را کنترل کنید و از این طریق مخاطب را به پای عابر بانک کشانیده و پس از گرفتن شماره حساب و اطلاعات رمز دوم و سایر اطلاعات اقدام به تخلیه موجودی حساب بانکی اشخاص می نمایند. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باشت از شهروندان خواست در صورت مواجهه با این موارد از دادن اطلاعات به این افراد خودداری و سریعاً مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به مأموران انتظامی اطلاع رسانی نمایند.

خبرنگار/فتح الله پوران پور



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*