اخبار عمومی
اعلام وصول 2
180756
تاریخ انتشار: 1396/08/23 00:06
حسن زاده رئیس شبکه بهداشت و درمان ایذه کم کاری خود را گردن پیمانکاران می اندازد، پیمانکاران کسی به فکر مطالبات ما نیست

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان، بدون شک در این دنیای مُدرن امروز تمام جوامع به دنبال راهکارهای پزشکی و برداشتن مشکلات پیش روی درمان است به گونه ای که در بعضی از کشورهای جهان بیشتر بودجه خود را صرف این راه میکنند.

اما متاسفانه وضعیت درمان در شهرستان ایذه در شرایط بحرانی به سر میبرد، از لحاظ اماکن درمانی و بیمارستانی شهرستان ایذه تنها یک بیمارستان دارد که جواب گوی تعداد شهروندان ایذه نمی باشد.

در این راستا مدتهای مدیدی است که حرف از پروژه های عمرانی همچون اورژانس، کلینک تخصصی، بیمارستان وکلی پروژه درمانی دیگر در میان است اما متاسفانه برخلاف تمام شهرهای همجوار که یا پروژه هایی که همزمان با ایذه کلنگ زنی شده، افتتاح شده اند یا بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند شاهد پیشرفت لاکپشتی پروژه های درمانی ایذه هستیم.

حسن زاده رئیس شبکه بهداشت و درمان میگوید مشکل پیمانکاران هستند و کار را دیر تحویل داده اند، اما از آنطرف هم پیمانکاران می گویند کسی به دنبال احقاق مطالبات ما نیست، و با این شرایط فقط این شهروندان ایذه هستند که ضرر میکند وباید دید چه زمانی این پروژه های رها شده افتتاح میگردد تادیگر شاهد سفر شهروندان بیمار و خانواده هایشان به مرکز استان و استانهای همجوار جهت درمان نباشیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*