اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191394
تاریخ انتشار: 1396/10/16 22:42
دست یاری به سمت رسانه ها برای گزارش تخلفات دستگاههای دولتی در زمینه بکارگیری نیرو بدون ضابطه دراز می کنیم و انتظار همکاری داریم.

عصرجهان- تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری کهگیلویه و بویراحمد در سایر رسانه ها


کشف 89کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک در "گچساران"
جانشین انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد از کشف 89 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک طي یک عمليات توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران خبر داد(ادامه خبر)


الحاق سمغان به دهدشت در طرح تفصیلی دهدشت در حال بررسی است
عصرجهان-جلسه الحاق روستای سمغان به دهدشت به ریاست فرماندار کهگیلویه و با حضور دستگاه‌های عضو در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.
علی پوزش فرماندار کهگیلویه گفت: الحاق سمغان به دهدشت در طرح تفصیلی دهدشت در حال بررسی است. (ادامه خبر)


استخدام نیرو حتی شرکتی در دستگاههای دولتی باید تابع قانون باشد
«محمود مومن نسب» مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در صورتی که موردی خلاف قوانین در رابطه با استخدام و بکارگیری نیرو در دانشگاه یا دستگاهی اتفاق افتاده به دستگاههای نظارتی گزارش داده شود تا بررسی و پیگیری شود.
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرآینده بکارگیری، جذب و استخدام نیرو حتی شرکتی در دستگاههای دولتی باید تابع قانون و ضوابط باشد.
وی بیان کرد: دست یاری به سمت رسانه ها برای گزارش تخلفات دستگاههای دولتی در زمینه بکارگیری نیرو بدون ضابطه دراز می کنیم و انتظار همکاری داریم.(ادامه خبر)


معارفه مدیر عامل بانک سپه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
مراسم معارفه مدیر عامل بانک سپه کهگیلویه و بویراحمد با حضور مجید محنایی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، کاظمی‌نژاد عضو هیئت مدیره بانک سپه کشور وسایر مقامات استانی برگزار شد.
طی این مراسم  «مهرعلی برماس» بعنوان مدیر عامل بانک سپه کهگیلویه و بویراحمد  معارفه، و از خدمات کاویانی مدیر سابق امور شعب بانک سپه کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد(ادامه خبر)


یک قلاده کفتار و کاراکال در کهگیلویه و بویراحمد تلف شد
سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: یک قلاده کفتار و یک قلاده کاراکال نابالغ خارج از مناطق حفاظت شده شهرستان کهگیلویه هنگام عبور از عرض جاده با خودرو برخورد کرده که متاسفانه کاراکال در دم تلف شد.(ادامه خبر)


استقلال چرام فاتح دِربی خانگی شد
دو تیم استقلال چرام و پاسارگارد چرام از سری مسابقات هفته دوم سوپرلیگ فوتبال استان در ورزشگاه تحتی شهر چرام به مصاف هم رفتند
در این مسابقه تیم فوتبال استقلال چرام با تک گل دقایق پایانی علی عباسی کاپیتان باتجربه خود به پیروزی رسید تا با دو برد متوالی و بدون گل خورده در صدر جدول سوپرلیگ فوتبال استان قرار بگیرد.(ادامه خبر)


برچسب ها:
بعلاوه خبر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*