اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191727
تاریخ انتشار: 1396/11/23 16:11
کارکنان اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بهمئی در ایام دهه فجر از خانواده شهید باشنگ دیدار کردند

به گزارش عصرجهان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بهمئی کارکنان اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بهمئی باهمکاری دبیرخانه کانونهای فرهنگی وهنری مساجداستان در ایام دهه فجر با خانواده شهید باشنگ دیدار کردند
علیدادخوبی زاده رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بهمئی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: که ما هرچه داریم از انقلاب و مقاومت شهدا و رشادت فرزندانمان در طول ۸ سال دفاع مقدس است،و به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست.
خوبی زاده افزود: لذا برخود وظیفه دانستیم که در این ایام سرکشی به خانواده های معظم و معزز شهدا داشته باشیم تا با آرمانهای شهدا و امام شهدا و ارزشهای انقلاب اسلامی تجدید میثاقی داشته باشیم تا تلنگری به ما باشد تا خدای ناکرده دچار لغزش و لرزش نشویم.
وی درپایان از خانواده های محترم شهدا خواست که ما را از دعای خیر خود بی نصیب نگردانید.


شهید حبیب الله باشنگ
نام پدر: زاهد   
محل شهادت: جزیره مینو     
محل تولد: رامهرمز
تاریخ شهادت: 50/10/1365    
شغل: راننده  
یگان اعزام کننده: بسیج   
تاریخ تولد: 1337   
وضعیت تاهل: دارای همسر و پنج فرزند  
زیارتگاه: روستای سیاهشیر بهمئی


شهید حبیب اله باشنگ در سال 1337 در روستای ارمش در خانواده ای مستضعف دیده به جهان گشود. پدرش از نعمت چشم محروم بود. او درد محرومان را چشیده بود. عباداتش را هرگز ترک نمی کرد و از توکل بالایی برخوردار بود. همه این خصوصیات او را به سوی جبهه حق علیه باطل کشاند و به تاریخ 05/10/1365 در جزیره مینو در حالی که در منطقه جنگی سوار ماشین بود مورد اصابت راکت هواپیما قرار گرفته و به سوی معبودش پرواز کرد.
فرازی از وصیت نامه شهید: خدایا تو خودت شاهدی که از روزی که خودت را شناختم به سویت شتافتم و تا آنجا که برایم امکان داشت برای تو کوشیدم. خداوند ان شاالله روزی همه ی افراد را نصیب کند که بزرگترین پیروزی در پیشگاه خداوند است.
ارسال کننده خبر/داود طلوعی مطلق

برچسب ها:
حبیب الله باشنگ ؛


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*