اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191728
تاریخ انتشار: 1396/11/23 22:06
شاهین اهواز اگر در نیم فصل دوم هم همین رویه را ادامه دهد قطعا یکی از شانس های صعود به دور بعد این مسابقات و در نهایت صعود به لیگ دسته ی یک استان خواهد بود.

⚽️عصرجهان/محمدابولیان (نوروزی)- با انجام رقابتهای فوتبال لیگ دسته ۲ خوزستان در گروههای چندگانه، تیم پر آوازه ی شاهین اهواز که پس از چند سال دوری ازسطح اول مسابقات فوتبال استان به همت حاج عبدالحسین سالمی مدیرعامل دلسوز و کادرفنی جوان و باآتیه اش گام به این رقابتها گذاشته است، شاهین توانست در دور رفت این مسابقات با کسب نتایج در خور و صدر نشینی در گروه خود، نام پرآوازه ی شاهین را دوباره دراذهان فوتبال دوستان دیارکارون زنده کند


▪️بررسی نتایج تیم شاهین اهواز در نیم فصل فوتبال لیگ دسته دو استان
 این تیم در هفته نخست لیگ دسته ۲، در زمین همشهری خود "شهباز اهواز" با نتیجه سه بریک به برتری دست یافت ، در هفته دوم این رقابتها شاگردان داریوش حسن زاده در خانه و در مصاف با "مارین بهبهان" باحساب یک بر یک متوقف شدند.
فوتبالیست های شاهین اهواز در بازی سوم خود با دریافت یک گل در "خانه ساحل هندیجان" نخستین شکست این فصل را متحمل شدند
شاهین در هفته ی چهارم پذیرای "پیام شادگان" بود که در این بازی خانگی هم با نتیجه ۲بر یک از سد میهمان شادگانی اش عبورکرد.


یاران حسن زاده در آخرین دیدار دور رفت بازهم بعنوان میزبان در برابر "جاوید کارون اهواز" به میدان رفتند که با حساب دو بر یک این تیم راهم از پیش رو برداشتند تا به لطف این پیروزی با ارزش، و جمع آوری ۱۰امتیاز بعنوان قهرمانی نیم فصل دست یابند.
پیش بینی می شود تیم جوان و باآتیه ی شاهین که در این فصل با هدایت سرمربی بادانش و زحمتکش خود داریوش حسن زاده و محمد علی زنگنه (مربی) و کاوه آزادمنش مربی دروازه بان ها، که درمسابقات لیگ دسته ۲حضور یافته است و درپایان رقابتهای نیم فصل در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.
شاهین اهواز اگر در نیم فصل دوم هم همین رویه را ادامه دهد قطعا یکی از شانس های صعود به دور بعد این مسابقات و در نهایت صعود به لیگ دسته ی یک استان خواهد بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*