اخبار عمومی
اعلام وصول 2
192033
تاریخ انتشار: 1396/12/28 13:36
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره استعفایش از این باشگاه گفت: تا زمانی که سلطانی مدیرعامل این باشگاه است، با استقلال خوزستان همکاری نخواهم کرد.

عصرجهان-عبدالله ویسی درخصوص استعفایش از باشگاه استقلال خوزستان، اظهار کرد: تا زمانی که سلطانی مدیرعامل این باشگاه است، من با استقلال خوزستان همکاری نخواهم کرد.
او در پاسخ به این پرسش ایسنا که احتمالا باشگاه با این تصمیم شما موافقت نخواهد کرد، گفت: من دیگر سر تمرین استقلال حاضر نخواهم شد.


امیر سلطانی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره استعفای عبدالله ویسی از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال خوزستان به تسنیم گفت: ویسی استعفای کتبی به ما نداده و من این خبر را از رسانه‌ها شنیدم.
وی ادامه داد: امروز در باشگاه جلسه هیئت مدیره برگزار می‌شود تا در خصوص این استعفا تصمیم‌گیری شود. ویسی نتایج خوبی با تیم نگرفته و ما هم سعی کرده‌ایم از ایشان همه جوره از نظر فنی حمایت کنیم اما ایشان مشکلاتی از نظر غیر فنی داشت که ما هم مکررا به او اخطار داده بودیم اما گوش نمی‌کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان  عنوان کرد: ویسی دلش با تیم نبود و اگر دلش به حال  تیم و مردم خوزستان می‌سوخت هیچ وقت دلفی که یکی از بازیکنان تاثیرگذار ما است را قبل از بازی با خونه به خونه به هلند نمی‌فرستاد تا باشگاه استقلال خوزستان در این بازی مهم از وجود این بازیکن محروم شود و از راهیابی به فینال جام حذفی باز بماند.


برچسب ها:
استقلال خوزستان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*