اخبار عمومی
اعلام وصول 2
192200
تاریخ انتشار: 1397/01/22 01:39
در نشست مسؤولان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛
معاون ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مسائل غیر اخلاقی که برخی مدارس غیر قانونی فوتبال انجام داده‌اند؛ گفت: دست افراد فاسد از مدارس فوتبال کهگیلویه و بویراحمد باید کوتاه شود.

عصرجهان- عصر امروز نشست معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس هیات فوتبال استان و رؤسای هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها و مناطق مختلف در محل اداره ورزش و جوانان بویراحمد برگزار شد.

در این نشست که حول محورهای مختلف بود احمد حکمتی معاون ورزش و جوانان استان در خصوص وضعیت مدارس فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد نکاتی را مطرح کرد.

این مسؤول با بیان اینکه امروز باید برای اداره ورزش و جوانان و همچنین برای هیات فوتبال استان بیش از مسابقات لیگ و سایر موارد، مدارس فوتبال اهمیت داشته باشد اظهار کرد: در زمان مدیریت پرویز موسوی سه نامه در خصوص وضعیت مدارس فوتبال استان به هیات فوتبال نوشتم که اسامی مدارس مجوزدار را برای ما بفرستند.

حکمتی با انتقاد از وضعیت مدارس فوتبال استان گفت: باید ببینیم که ساختار صدور مجوزها چیست و به چه صورت است چرا که در آیین‌نامه تاسیس مدارس فوتبال به صراحت گفته شده آیا از باشگاه مربوطه و یا از کمیسیون ماده 5 این مجوز عبور کرده یا نه.

وی افزود: آدم‌هایی گاهاً برای مدارس فوتبال و مجوز اقدام می‌کنند که بعضا سن و سالشان در حد همان کارآموز است! و یا این که مسائل اخلاقی را به هیچ وجه رعایت نمی‌کنند!.

معاون ورزش و جوانان استان افزود: مادرانی به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند که دیگر اجازه نمی‌دهند فرزندانشان به مدارس فوتبال مراجعه کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با اداره اطلاعات و سایر نهادهای امنیتی هماهنگ کرده‌ایم که دست افراد فاسد را از فوتبال کوتاه کنیم و همچنین دست کسانی که هیچ تجربه‌ای در فوتبال ندارند و می‌خواهند با فوتبال درآمدزایی کنند باید از فوتبال کوتاه شود.

حکمتی افزود: باید حتی تمام آن مدارسی که مجوزدار هستند را دوباره مورد بررسی قرار داد و یک بار دیگر استعلام لازم را بگیرند تا کسانی که صلاحیت ندارند از مدارس فوتبال حذف شوند.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواستیم مواردی را که در مدارس فوتبال رخ داده به عرصه رسانه‌ها بکشانیم و به اطلاع مردم برسانیم سنگ روی سنگ بند نمی‌شد.

معاون ورزش و جوانان استان در ادامه گفت: در تابستان گذشته حدود 12 هزار نفر در مدارس فوتبال استان ما شرکت کرده‌اند، باید پرسید آیا همه آن‌ها بیمه بوده‌اند؟ و اگر مصدوم می‌شدند چه کسی پاسخگوی آن‌ می‌بود.؟

م.فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*