اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202212
تاریخ انتشار: 1397/01/25 00:19
امام جمعه باشت:
حجت الاسلام عبودی: براساس بررسی کارشناسان سازمان ملل کشور سوریه دارای تأسیسات شیمیایی نیست و تروریست ها از مواد شیمیایی استفاده کرده اند لذا اگر دنبال حقیقت هستند اجازه دهند گروه حقیقت یاب سازمان ملل به این منطقه بیایند.وی ممانعت آمریکا از حضور گروه حقیقت یاب سازمان ملل را نشانه دروغگویی آمریکا دانست

عصرجهان-حجت الاسلام عبودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر باشت با تبریک مناسبت های پیش رو و عید مبعث و همچنین روز 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: خدا را شاکریم که با تمام دشمنی ها دارای یک ارتش قوی و نیرومند و با عزت هستیم که نام آن در دنیا بلند آوازه است.
وی افزود: ارتشیان قهرمان ما در کنار سپاه و نیروی انتظامی آماده جانفشانی هستند و با داشتن فرماندهان انقلابی هیچ کشوری جرأت ندارد به این مملکت نگاه چپ کند.
امام جمعه باشت در ادامه با اشاره به وضعیت منطقه ابراز داشت: تمام تحرکات اخیر و اعلان جنگ آمریکا به سوریه و همچنین اتهام استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه، به دلیل شکست تروریست ها و حامیان آنها در این کشور است و تجربه نشان داده که هر جا پیروزی حاصل شود دشمنان دست به کار شده و استفاده از سلاح های شیمیایی از سوی حامیان تروریست مطرح می شود.
حجت الاسلام عبودی بیان داشت: براساس بررسی کارشناسان سازمان ملل کشور سوریه دارای تأسیسات شیمیایی نیست و تروریست ها از مواد شیمیایی استفاده کرده اند لذا اگر دنبال حقیقت هستند اجازه دهند گروه حقیقت یاب سازمان ملل به این منطقه بیایند.
وی ممانعت آمریکا از حضور گروه حقیقت یاب سازمان ملل را نشانه دروغگویی آمریکا دانست و گفت: آمریکا، فرانسه و انگلیس با راه اندازی جنگ روانی به دنبال اهداف خود در منطقه هستند و جبهه مقاومت نیز اعلام کرده که در مقابل هر گونه تعرض و حمله به سوریه واکنش نشان می دهد.
حجت الاسلام عبودی ابراز داشت: براساس تحلیل ها آمریکا از موقعیت اسرائیل در منطقه احساس خطر می کند و طبق اعتراف فرماندهان اسرائیلی، ایران در حال نابودی آنهاست.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد نابودی اسرائیل، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری و دیوانگی دشمن و اتحاد ملت ایران، اسرائیل 25 سال دیگر ار نخواهد دید و این تحرکات به نابودی اسرائیل خواهد انجامید.بود.
امام جمعه باشت، انجام حملات محدود به سوریه به بهانه وجود سلاح های شیمیایی، ایجاد منطقه پرواز ممنوع در غوطه شرقی که با وتوی روسیه به سرانجام نرسید و همچنین تشدید تحریم ها بر علیه روسیه، ایران و سوریه به بهانه های مختلف را از دیگر اهداف آمریکا در تحرکات اخیر دانست.
خبرنگار/فتح الله پوران پور

برچسب ها:
باشت ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*