اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202227
تاریخ انتشار: 1397/01/25 21:34
رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: بخش عمده ای از شبکه آب و فاضلاب شهر به ویژه در مناطق قدیمی فرسوده است و از همین رو بیشترین معضل تلاقی لوله های آب و فاضلاب در همین نقاط است.

عصرجهان-محمدجعفر فلسفی رییس شورای اسلامی شهر اهواز شنبه با اشاره به اینکه وضعیت شبکه آب و فاضلاب سطح شهر اهواز باید به طور اساسی مورد بازبینی قرار گیرد افزود: باید تا پیش از آنکه این مشکل به یک بحران تبدیل شود در این خصوص چاره اندیشی کرد.
وی با بیان اینکه نسبت به اصلاح شبکه آب و فاضلاب مناطق قدیمی غفلت صورت گرفته است افزود: مشکلات شبکه آب و فاضلاب اهواز گسترده است و شرکت آب و فاضلاب به تنهایی از پس این مشکل بر نمی آید؛ تمام مدیران مربوط باید برای رفع آن همت کنند.


فلسفی گفت: در کنار فرسودگی لوله های آب و فاضلاب، در برخی موارد شاهد ساخت غیراصولی شبکه ها در 2 دهه اخیر هستیم که همین امر نیز درحال حاضر بر مشکلات این بخش افزوده است زیرا این شبکه ها نیز باید مورد بازبینی قرار گیرند.
رییس شورای شهر افزود: قابل پذیرش نیست که لوله های آب و فاضلاب با صرف هزینه و وقت بسیار کار گذاشته شوند و بعد عنوان شود قطر آنها مناسب نیست و یا شیب کار گذاری لوله استاندارد نیست؛ باید در این خصوص به صورت علمی و دقیق اقدام کرد.
بنابراین گزارش، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در آخرین جلسه علنی این شورا اعلام کرد که در 301 نقطه اهواز تلاقی آب شرب با فاضلاب را داریم و این موضوع در دادگاه نیز مطرح شده است.

م.ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*