اخبار عمومی
اعلام وصول 2
234661
تاریخ انتشار: 1397/06/23 10:48
یونس عساکره پیشکسوت فوتبال خوزستان و تیم پاس تهران:
یونس عساکره: در حالیکه شهرستان بندر ماهشهر در تمامی رده های مختلف سنی دارای استعداد های درخشان است اما مدیریت باشگاه شهرداری کمترین اعتقادی در بکارگیری بازیکنان مستعد این منطقه نداشته و از سرمربی گرفته تا بازیکنان امتحان پس داده غیربومی جذب گردیده است و این شده وضعیت و حال روز نماینده شهرمان

عصرجهان/محمدابولیان (نوروزی)-عدم نتیجه گیری تیم با امکانات پرهزینه و غیربومی شهرداری ماهشهر در لیگ دسته یک فوتبال کشور نگرانی اهالی فوتبال بویژه پیشکسوتان دلسوزاین شهرفوتبال خیز را درپی داشته است.
به منظور واکاوی علل ناکامی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفتگوئی مجازی با یونس عساکره از پیشکسوتان با اخلاق فوتبال بندر ماهشهر و بازیکن پیشین پاس تهران که چندسالی است ساکن اصفهان است ترتیب دادیم و از ایشان پرسیدیم علل عدم نتیجه گیری تیم شهرداری ماهشهر چیست؟
یونس عساکره پیشکسوت فوتبال خوزستان که از منتقدان وضعیت فعلی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر است کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار شهرداری ماهشهر را نگران کننده دانست و افزود: معتقداست در حالیکه شهرستان بندر ماهشهر در تمامی رده های مختلف سنی دارای استعداد های درخشان است اما مدیریت باشگاه شهرداری کمترین اعتقادی در بکارگیری بازیکنان مستعد این منطقه نداشته و از سرمربی گرفته تا بازیکنان امتحان پس داده غیربومی جذب گردیده است و این شده وضعیت و حال روز نماینده شهرمان
وی ادامه داد: بهتربود مدیریت باشگاه با اعتماد به جوانان مستعد و جویای نام ماهشهری حداقل تعدادی از این استعداد های درخشان را در ترکیب شهرداری به کار می گرفتند.


این پیشکسوت دلسوز با اشاره به ریخت و پاش های شهرداری و عدم نتیجه گیری نماینده خوزستان در لیگ دسته یک کشور گفت: از نظارت شهردار محترم بندر ماهشهر تقاضا داریم حداقل نیمی از بودجه خرید بازیکنان و مربیان امتحان پس داده و ناکارآمد غیربومی این تیم راصرف پرورش و استعدادهای درخشان این منطقه فوتبال خیزرکنند تا آینده این باشگاه در زمینه بازیکن سازی تامین گردد.
وی بااشاره به وجود دلال ها درفوتبال استان افزود: تا زمانی که دلال ها بازیکن و مربیان ضعیف و ناکارآمد را به خوزستان، مهد فوتبال ایران و باشگاههای ما تحمیل می کنند وضعیت بهتر از این نخواهد بود.
مگر در خوزستان مربیان بادانش کم داریم که دست به دامن دیگراستان ها می شویم؟
مگر مدیران باشگاه از وجود بازیکنان بومی منطقه و زمین های خاکی شهرک پنجاه هزار نفری طالقانی، چمران و دیگر محلات پر از استعداد ماهشهر بی اطلاع هستند که بازیکنان بی کیفیت را جذب می نمایند؟
این پیشکسوت دلسوز در پایان از دکترگلمرادی نماینده ورزش دوست مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار'حمایت عملی از جامعه بزرگ پر استعداد اما کم امکانات ورزش افتخار آفرین این شهرستان شد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*