اخبار عمومی
اعلام وصول 2
255215
تاریخ انتشار: 1397/08/12 15:19
یک جوان ۱۷ساله دانش آموز در خوابگاه شبانه روزی دانش آموزی دهدشت که دچار مسمومیت با غذا(ساندویچ) شده بود، درگذشت.

عصرجهان-رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از فوت یک دانش آموز خوابگاهی با ساندویچ در دهدشت خبر داد.

جلال پورانفرد افزود: یک جوان ۱۷ساله دانش آموز در خوابگاه شبانه روزی دانش آموزی دهدشت که دچار مسمومیت با غذا(ساندویچ) شده بود به مرکز پیام اورژانس این شهر گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد، اظهار کرد: بعد از ارائه خدمات درمانی اولیه دانش آموز مسموم را به بیمارستان دهدشت انتقال دادند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بنا بر اطلاعات کسب شده متاسفانه این جوان دانش ‌آموز دبیرستانی در بیمارستان جان خود را از دست داد/ایسنا



کانال تلگرام عصر جهان


علی
|
Iran
|
1397/08/12 20:04
  +0

  -0
پاسخ
واکنش آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مسمومیت مرگبار دانش‌آموز دختر دهدشتی

"حمید محمدی زاده" گفت: یک دانش آموز دهدشتی در خوابگاه دخترانه الزهرا کمیته امداد امام خمینی(ره)اظهار ناراحتی شدید می‌کند، وی را به بیمارستان انتقال می‌دهند بعد از ساعاتی بر اثر علت نامعلومی از دنیا می رود.
وی اظهارکرد: اکنون جسد این دانش آموز کالبدشکافی شده و هنوز علت مرگ این دانش‌آموز اعلام نشده و در حال بررسی است.
محمدی زاده اضافه کرد: این واقعه زمان استراحت دانش‌آموز در محل خوابگاه کمیته امداد دهدشت رخ داده‌ است.
ناشناس
|
Iran
|
1397/08/12 20:14
  +0

  -0
پاسخ
جزییاتی از علت فوت دانش‌آموز کهگیلویه‌ای از زبان دو مدیر/علت مرگ هنوز مشخص نیست

هادی زارع‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص اخبار مربوط به فوت یک دانش‌آموز بر اثر خوردن ساندویچ در یکی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بر اساس آن چه که مدیر بهداشت آموزش و پرورش استان ما پی‌گیری کرده اظهار کرد این دانش‌آموز در خوابگاه کمیته امداد ساکن بوده است.

وی با شرح برخی جزییات دیگر گفت: خوابگاه‌های کمیته امداد زیر نظر آموزش و پرورش نیست و این دانش‌آموز که از مناطق محروم شهرستان بهمئی بوده عصر روز جمعه از منزل به خوابگاه کمیته امداد مراجعه می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: طبق آن چه که ما شنیده‌ایم این دانش‌آموز در همان شب جمعه ساندویچ در خوابگاه نخورده بود‌.

زارع‌پور افزود: هر چند که فوریت‌های پزشکی این خبر را داده‌اند اما برای اینکه به اصل موضوع پی برده شود باید منتظر گزارش پزشکی قانونی باشیم.

در ادامه به سرغ جلال پوران‌فر رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد رفتیم و از وی اصل ماجرا را پرسیدیم که وی گفت: اصل ماجرا چیز دیگری است که برخی رسانه‌ها از قول ما به این موضوع پرداخته‌اند.

وی گفت: اصل ماجرا این بوده که همراهان دانش‌آموز فوت شده به همکاران ما این گونه گفته‌اند که این دانش‌آموز بر اثر خوردن ساندویچ فوت کرده است در حالی که هنوز علت فوت این دانش‌آموز معلوم نیست و نمی‌توان علت فوت را به صورت قطعی خوردن ساندویچ دانست.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*