اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265596
تاریخ انتشار: 1397/09/25 23:23
بخش دیالیز درمانگاه عمومی شهید رضایی شهرستان لنده با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و جمعی از مسئولان شهرستانی برای رفع نیاز بیماران کلیوی افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان لنده، مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اظهار داشت: مرکز دیالیز با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی دانشگاه علوم پزشکی و کمک مجمع خیرین سلامت لنده و موسسه خیرین امام حسن مجتبی (ع) تهران با برخورداری از امکانات درمانی و تجهیزات برای رفاه حال بیماران کلیوی  و درمان به موقع آنها افتتاح شد.

امراله خانی افزود: هم‌اکنون 12 بیمار کلیوی در شهرستان لنده وجود دارد که با راه اندازی بخش دیالیزی بخشی اعظمی از مشکلات آنان حل خواهد شد.

وی ابراز داشت: بخش دیالیز با خرید 2 ماشین دیالیز، دستگاه Ro (دستگاه تصفیه آب) و سایر تجهیزات به مبلغ  250 میلیون تومان و 2 تخت راه اندازی و در طول هفته به بیماران خدمت رسانی خواهد کرد.
خانی ادامه داد:در صدد هستیم با پیگیری های لازم و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تعداد تخت ها را افزایش دهیم.
 مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده در پایان از پیگیری ها و همکاری رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون درمان دانشگاه، اعضای مجمع خیرین سلامت لنده و موسسه خیریه امام حسن مجتبی (ع) تهران قدردانی نمود.


برچسب ها:
لنده ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*