اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265681
تاریخ انتشار: 1397/10/06 14:18
در نشست شورای ادرای شهرستان‌های لنده و بهمئی با حضور معاون وزیر کشور از سوی فرماندار لنده اعلام شد؛
فرماندار شهرستان لنده از آمار نگران‌کننده بیکاری جوانان در شهرستان لنده خبر داد و گفت: بیکاری در این شهرستان بالای 12 درصد است که امیدواریم با حضور بنیاد مستضعفان بتوانیم راه‌حلی برای اشتغال جوانان پیدا کنیم.

فرماندار شهرستان لنده نبود جاده ارتباطی مناسب را مهم‌ترین عامل توسعه‌نیافتگی این شهرستان عنوان کرد
به گزارش پایگاه خبری عصر جهان به نقل از تسنیم، دارا کریمی‌نژاد شب گذشته در نشست شورای ادرای شهرستان‌های لنده و بهمئی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور در روستای برم الوان از توابع شهرستان بهمئی  برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان لنده دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های چشمگیری بوده و در حوزه آب، معادن جنگلی، صنایع دستی، نیروی انسانی و فرهنگ و هنر داری پتانسیل‌های بالایی است.
کریمی‌نژاد با بیان اینکه نبود جاده ارتباطی مناسب سبب توسعه‌نیافتگی شهرستان لنده شده است، افزود: نبود راه اصلی پل تراب، مخزن نیمه کاره آب شهرستان، نبود فرهنگ‌سرا و امکانات ورزشی، نداشتن  بیمارستان و بیکاری از مهم‌ترین مشکلات شهرستان لنده است.
فرماندارشهرستان لنده بیان کرد: روستای قیام از توابع شهرستان لنده در  قالی‌بافی حرف اول را در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌زند و امیدواریم که با حضور بنیاد مستضعفان  صنعت قالی‌بافی توسعه پیدا کند.
کریمی‌نژاد همچنین از آمار نگران‌کننده بیکاری جوانان در شهرستان لنده خبر داد و گفت: بیکاری در این شهرستان بالای 12 درصد است که امیدواریم با حضور بنیاد مستضعفان بتوانیم  راه‌حلی برای اشتغال جوانان پیدا کنیم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*