اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265737
تاریخ انتشار: 1397/10/12 00:22
مدیر آموزش و پرورش باشت:
مدیر آموزش و پرورش باشت با بیان اینکه شهرستان باشت دارای 130 مدرسه است،گفت: تعداد 51 مدرسه با 80 کلاس درس در این شهرستان برای تامین گرما ی کلاس‌های درس در فصل زمستان از بخاری نفتی استفاده می‌کنند.

عصرجهان-محمود نظری مدیر آموزش و پرورش باشت اظهار کرد: تعداد چهار هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.
 وی با بیان اینکه  شهرستان باشت دارای 130 مدرسه است، گفت: به دلیل پراکندگی روستاها  و صعب العبور بودن برخی از مناطق این شهرستان دارای مدرسه چند دانش‌آموزی است.
 مدیرآموزش و پرورش شهرستان باشت در ادامه با اشاره به نبود زیرساخت‌های لازم در برخی از مدارس این شهرستان عنوان کرد: تعداد 51 مدرسه با 80 کلاس درس  برای تامین گرما در فصل زمستان  از بخاری نفتی استفاده می‌کنند.
وی ابراز کرد: در حال حاضر تعداد 324 دانش آموز شهرستان باشت در مدارسی تحصیل می کنند که در آنها از بخاری‌های نفتی برای تامین گرمای کلاس‌های درس استفاده می شود.
نظری با بیان اینکه تعداد 33 مدرسه فاقد کنتور برق هستند، گفت: تعداد 40 مدرسه در این شهرستان فاقد سرویس بهداشتی است.
مدیر آموزش و پرورش باشت اذعان کرد:  نبودن انشعاب آب در 59 مدرسه از دیگر کمبودهای مدارس این شهرستان است.
این مسوول عنوان کرد: صعب العبور بودن مناطق روستایی وفرسوده بودن برخی از مدارس این شهرستان موجب به وجود آمدن  مشکلات شده است.
نظری خاطرنشان کرد: تعداد چهار پروژه در این شهرستان دارای پیشرفت فیزیکی 10 الی 60 درصد است که برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز به اعتبارات لازم دارد.
 وی ابراز کرد: تعداد 26 مدرسه در شهر باشت است که از این تعداد 12 مدرسه دو شفیت هستند.
نظری با بیان اینکه سالن اجتماعات آموزش و پرورش باشت قدیمی و فرسوده است، گفت: این سالن تنها سالن اجتماعات در شهرستان باشت است.
 این مسوول ادامه داد: تعداد 20 دانش آموز بازمانده از تحصیل در مقاطع دوم متوسطه وجود دارد که این تعداد دانش آموز ساکن روستاها هستند(فارس)


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*