اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265943
تاریخ انتشار: 1397/11/05 18:15
شوکت از دست رفته بلاد شاپور و کاهش عزت کهگیلویه چگونه بازیابی شود

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، دکتر دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده با انتشار تصویری از تودیع و معارفه فرمانداران کهگیلویه و گچساران در پیچ اینستاگرام خود از نحوه برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانداران گچساران و کهگیلویه انتقاد کرد و گفت: شوکت از دست رفته بلاد شاپور و کاهش عزت کهگیلویه چگونه بازیابی شود.


(عکس فوق دربالا تودیع ومعارفه دو همکار عزیز دکترپوزش و دکتر نیکبخت، فرماندارسابق وکنونی کهگیلویه و عکس پایین تکریم و معارفه حاج رحیمی ومهندس خوان پایه فرمانداران سابق وکنونی گچساران)
ضمن عرض تبریک به دو همکار ارجمندم «حاج رحیمی» و «مهندس خوان پایه» و آرزوی توفیق برای این عزیزان.
چندین سال است که اقتدار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی"کهگیلویه" بزرگ روند نزولی داشته است. سالیانی قبل  وقتی گفته می‌شد "کهگیلویه و بویراحمد"، "گچسارانی" ها به کنایه می‌گفتند؛ "واو" بین دوکلمه "کهگیلویه-بویراحمد" ماییم.
و حالا به مدد کنشگران و اثرگذاران تصمیم ساز و تصمیم گیر و عدم جنگ و جدال گروه‌های سیاسی
و اقتدار نماینده جناب آقای دکتر تاجگردون، گچساران درحال اثرگذاری بیشتری در استان است. ضمن آروزی توسعه روز افزون گچساران (افتخار ۴ سال تحصیل دوران دبیرستان را درگچساران داشتم) و همه ایران عزیز.
اما از سوی دیگر با ادامه این روند نزولی توسعه "کهگلیویه"  می‌توان گفت "گچساران و بویراحمد" و اینک ما در معادلات "واو" شدیم و همه ما دراین "واو" شدن مقصریم.
اول خودم
و بعد هم .....
پ.ن ۱ - همه باید دست به دست هم دهیم کهگیلویه را کنیم آباد.
پ ن ۲-زمان آن رسیده دست از خود زنی و نخبه کشی برداریم.
پ.ن ۳ -به امید روزی که همه استان آباد شود.
پس از انتشار این پُست که اکنون یافت نمی شود برخی از کنشگران اجتماعی حاشیه نویسی کردند و شوکت از دست رفته بلاد شاپور و کاهش عزت کهگیلویه را معلول رقابت های فرسایشی منظقیان و لاهوتی دانستند و برخی دیگر ضعف نماینده فعلی در قیاس با تاجگردون را علل این موضوع برشمردند


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*