اخبار عمومی
اعلام وصول 2
265978
تاریخ انتشار: 1397/11/09 21:55
بعد از اظهارات محتلف سیدقدرت حسینی، بیعت اصل و علیمراد جعفری در مورد جاده روستای پیچاب باشت و انتشار آنها در فضای مجازی و رسانه ای استان ، رئیس راه شهرسازی باشت به این سخنان واکنش نشان داد.

عصرجهان-بعد از اظهارات محتلف سیدقدرت حسینی، بیعت اصل و علیمراد جعفری در مورد جاده روستای پیچاب باشت و انتشار آنها در فضای مجازی و رسانه ای استان ، رئیس راه شهرسازی باشت به این سخنان واکنش نشان داد.
سعید گندمکار ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان باشت اظهار داشت: هر چند تلاشهایی شده بود ولی در حد نامه نگاری و کارهای اولیه بود که هیچکدام به نتیجه نرسیده بود  تا اینکه دکتر تاجگردون با نگاه ویژه و تلاشی ماندگار سبب شد تا آنچه امروز در پیچاپ می بینید اتقاق افتد وقطعا مردم پیچاپ بهترین قاضی و داور این زحمات هستند


وی با اشاره به اقدامات تاجگردون نماینده فعلی مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از انتخاب دکتر تاجگردون به عنوان نماینده مجلس با اقدامات شبانه روزی و به موقع این نماینده و اختصاص بودجه به جاده پیچاب 5 کیلومتر از جاده ارتباطی این منطقه افتتاح شد و در حال حاضر نیز 10 کیلومتر از این جاده عملیات زیرسازی، بیس ریزی و احداث پلها در حال انحام است.
گندمکار به مسیر سخت عبور جاده ارتباطی پیچاب اشاره کرد و گفت: از کیلومتر 7/4  تا 1/5 جاده ارتباطی به بدترین نوع سنگ که (رو زد)یا زرد گوهرگون است ، برخورد کردیم که با اقدامات مثبت پیمانکار عملیات راهسازی در حال انجام است.
وی با اعلام رضایت از نحوه عملکرد پیمانکار پروژه ، ابراز داشت: در این مدت با حضور دکتر تاجگردون عملیات راهسازی در حال انجام است و باقیمانده پروژه نیز به زودی به مناقصه گذاشته خواهد شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان باشت با انتشار تصاویری از مناقصه پروژه مسیر ارتباطی پیچاب، اعلام کرد: در حال حاضر این پروژه دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی است.
گندمکار همچنین از حمایت های بی دریغ فرماندار شهرستان باشت در جهت ساماندهی این پروژه تقدیر و تشکر کرد.


گفتنی است در پی انتشار برخی مطالب و اخبار از محرومیت پیچاب شهرستان باشت ،  غلام رضا تاج گردن نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در پيچ اينستاگرامي خود مطلبي در مورد ساخت جاده پيچاب منتشر کرد:
در این متن آمده است«روزهاي اولي كه با بزرگاني رفتيم  تا عقده يك عمر جاده نداشتن پيچاب را باز كنيم. خيلي ها افتخارشان اين بود از آن كوهها آمده بودند و خيلي ها افتخارشون اين بود كه سالي يكبار يا براي تفريح يا تخريب كشتزار پيچابي ها به پيچاب رفتند. جاده باز شد و البته مشكلاتي دارد. خوشحال شدم وقتي ديدم و شنيدم با ماشين از آن جاده مي روند و مظلوميت شير زن پيچابي را نشان مي دهند و بعد گروهي شال و قبا مي كنند و با چند كنسرو و چند كيلو برنج يادش مي كنند نمي دانم اين سالها كه جاده نبود چرا مظلوميت زنان و مردان پيچابي را نشنيديم. مظلوم هميشه مظلوم است و البته ديگر شناسنامه پيچابي فقط براي انتخابات ارزش ندارد و او امروز يك انسان است مثل همه ماها»
بعد از انتشار این پیام؛ حاميان عليمراد جعفري به این مطلب واکنش نشان داند و با انتشاراسنادی مدعی شدند این طرح توسط علیمراد جعفری به عنوان نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و بودجه گرفته است این در حالی است که تاج‌گردون اما از رفع محرومیت پیگیری تکمیل جاده پیچاب توسط خود خبر داده است.


اما کار به اینجا ختم نشد و بیعت اصل نیز با انتشار تصاویری از پیاده روی خود در کوه های صعب العبور با لباس ورزشی این موضوع را یاداور شد که به تنهایی جاده را به پیجاب کشیده است.
در این میان حاميان سيد قدرت الله حسيني بحريني نیز که می خواستند از قافله عقب نمانند با انتشار تصاويري از يك كتاب خاطرات به اين مطلب واکنش نشان داده اند . این تصاویر كه گويا از كتاب خاطرات سيد قدرت الله حسيني بحريني در پيج اینستاگرام نماینده اسبق شهرستان های گچساران و باشت  از سفرهايش به پيچاب منتشر شده  و اشاره به عمران و آباداني روستاي پيچاب دارد بیشتر به طنز شبیه بود زیرا در حالي كه جعفري  نامه هایي از دوره نمايندگي خود را نشر داد، حسيني بحرینی در نبود نامه مجبور به اسكرين شات از كتاب خاطراتش شد.
خبرنگار فتح الله پوران پور

برچسب ها:
باشت ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


بویراحمد
|
Iran
|
1397/11/09 22:41
  +0

  -0
پاسخ
مهندس گندمکار واقعا مدیر توانمند وکار بلد روستاهای باشت قدر چنین مدیر ی راباید بدانند ای کاشت همه مدیران نصف گندمکار کار می کردند تا ایران گلستان شود

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*