اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276149
تاریخ انتشار: 1397/12/03 23:55
حجت الاسلام عبودی: وضعیت معیشتی مردم نگران کننده است,چرا باید دام ما را قاچاق کنند و مردم سر صف گوشت های یخ زده به انتظار بشینند؟ مردم می‌پرسند تا کجا این گرانی تمام می‌شود تا کی ادامه دارد ماشین پراید همین حدود 45 میلیون می‌ماند یا بالاتر می‌رود، گوشت قرمز، مرغ، مسکن و...روز به روز گرانتر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،  حجت الاسلام عبودی در خطبه های نماز جمعه این هفته باشت با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری تصریح کرد:با توجه به وضعیت کنونی کشور باید گام هایی در راستای بهتر شدن وضعیت اقتصادی کشورانجام داد از جمله واگذری اقتصاد به بخش خصوصی با توجه به نظارت های دقیق و واگذاری مسولیت ها و جایگاها به نسل جوان و انقلابی ,با انگیزه تا خلاقیت ها و پیشرفت هایی ایجاد شود.


این خطیب در ادامه بیان کرد:باید یک انقلاب درونی دیگری انجام دهیم و با اشرافیت گرایی مبارزه کنیم.
حجت‌الاسلام عبودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سنگ اندازى و بدعهدى اروپا در ماه‏هاى اخیر و با نگاه به انتقاد رهبر معظم انقلاب از عملکرد اروپا، اظهار کرد: باید رفتار اروپا مورد کنکاش قرار گرفته که فریب اروپا را نخوریم، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در بخشى از سخنرانى خود در کنفرانس امنیتى مونیخ به موضوع ایران پرداخت و ضمن پذیرفتن اختلافات تاکتیکى بین اروپا و آمریکا در خصوص ایران، تصریح کرد که هدف نهایى هر دو طرف در خصوص مواجهه با جمهورى اسلامى ایران یکى است.
امام جمعه باشت گفت: صدراعظم آلمان در این کنفرانس امنیتى به‏ صراحت گفت من در یک سخنرانى در «کنست» تأکید کردم که حق موجودیت اسرائیل جزئى از مصالح ملى آلمان خواهد بود،و تنها سوالى که بین ما اروپایى‌ها و آمریکایى‏‌ها وجود دارد این است که آیا ما با لغو توافق برجام به اهداف مشترک مان کمک خواهیم کرد... یا این‏که کمک بیشتر این خواهد بود که همین اهرم کوچکى را که در اختیار داریم حفظ کنیم و آن‏را به اهرم فشار در حوزه‏‌هاى دیگر تبدیل کنیم؟.
وی افزود: بدعهدى و خدعه اروپا مربوط به این چند ماه و چند سال نیست و سابقه‏ اى طولانى و مفصل دارد.
امام جمعه باشت عنوان کرد: اگرچه ضرر های زیادی در مسئله برجام به کشورمان وارد شد ولی ثمره این قرارداد این بوده که آمریکا ثابت کرد قابل اعتماد نیست و نخواهد بود.
حجت السلام عبودی به سخنان رهبر انقلاب اشاره و گفت: ایشان فرمودند باید به  آمریکا بی اعتماد باشیم و هرچه ما عقب نشینی کنیم آنها جلوتر می آیند.
وی، خاطرنشان کرد:وضعیت معیشتی مردم نگران کننده است,چرا باید دام ما را قاچاق کنند و مردم سر صف گوشت های یخ زده به انتظار بشینند؟ مردم می‌پرسند تا کجا این گرانی تمام می‌شود تا کی ادامه دارد ماشین پراید همین حدود 45 میلیون می‌ماند یا بالاتر می‌رود، گوشت قرمز،  مرغ، مسکن و...روز به روز گرانتر می‌شود.
عبودی ادامه داد:این وضعیت بد معیشت از بی عرضه بودن مسؤولان است از چشم امید داشتن به حل مشکلات توسط آمریکاست.از عدم توجه به سخنان رهبرانقلاب در بحث اقتصادی است.
امام جمعه باشت با اشاره به وضعیت  معیشت مردم و گرانی در بازار با انتقاد شدید و خطاب به  استاندار، فرماندار و مسئولین گفت: متولیان این حوزه لیاقت چنین مقامی را ندارند و آقایان نمیخواهند  مشکل امور صنفی را حل کنند.
وی با انتقاد شدید از استاندار، خاطرنشان کرد: حتی استاندار نیز در این راستا نتوانست کاری کنند
خبرنگار/فتح الله پوران پور

برچسب ها:
باشت ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*