اخبار عمومی
اعلام وصول 2
276170
تاریخ انتشار: 1397/12/09 15:32
محسن بیرانوند، فرماندار ماهشهر: تعدادی افرادی ناشناس اقدام به آتش زدن ساختمان اداره اوقاف و امور خیریه بندرماهشهر کردند و خساراتی مالی به این اداره وارد کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، اداره اوقاف بندر ماهشهر توسط افراد ناشناس به آتش کشیده شد موضوع توسط دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در دست بررسی است

فرماندار بندر ماهشهر با تایید خبر آتش‌سوزی عمدی اداره اوقاف این شهرستان گفت: موضوع حادثه آتش‌سوزی این اداره توسط دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در دست بررسی است.

محسن بیرانوند در گفتگو با خبرنگار ما در بندر ماهشهر اظهار کرد: مقارن ساعت پنج صبح امروز اداره اوقاف و امور خیریه بندر ماهشهر توسط افراد ناشناس به آتش کشیده شد.

وی افزود: این حادثه توسط دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در دست بررسی است و تلاش برای شناسایی و انگیزه عاملان آن با جدیت تمام ادامه دارد.

فرماندار بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: هنوز انگیزه و دلیل اصلی این حادثه مشخص نشده و به طور دقیق نمی‌توان در این مورد اظهار نظر کرد.

بیرانوند متذکر شد: در هر صورت این قضیه مشکوک است و مشخص نیست عاملان آن با انگیزه خصومت شخصی دست به این اقدام زده‌اند یا انگیزه‌های دیگری منجر به رقم زدن این حادثه شده است. 

خبرنگار/ناصرحکیمی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*