اخبار عمومی
اعلام وصول 2
286634
تاریخ انتشار: 1398/01/25 13:30
سرهنگ سعید بالش زر: قاتل به بزه انتسابی اعتراف کرده و گقته برای ربودن پول ها و طلاهای مقتول او را خفه کرده و با خودروی شخصی خود جسدش را در منطقه تنگ پل حیات شهرستان چنارشاهیجان استان فارس رها کرد.

به گزارش عصرجهان به نقل از پايگاه خبري پليس، رئیس پلیس آگاهی استان گفت: عامل قتل زنی که جسدش دوازدهم فروردین امسال در شهرستان چنارشاهیجان استان فارس کشف شده بود، امروز در شهر دهدشت دستگیر شد.
سرهنگ سعید بالش زر اظهار داشت: درپی اعلام مفقودی زنی ۴۹ ساله در یازدهم اسفندماه سال گذشته به پلیس و پیدا شدن جسد او در منطقه "تنگ پل حیات شهرستان چنارشاهی جان" استان فارس در روز دوازدهم فروردین امسال، کارآگاهان پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قتل این زن آغاز کردند.
وی بیان کرد: با تحقیقات گسترده و شگردهای پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری دادسراهای انقلاب شهرهای یاسوج و دهدشت و همچنین پلیس آگاهی شهرستان کهگیلویه قاتل که مردی ۴۰ ساله است امروز در شهر دهدشت دستگیر شد.
بالش زر افزود: دو مرد و زن در این رابطه  نیز دستگیر شدند.
وی گفت: قاتل به بزه انتسابی اعتراف کرده و گقته برای ربودن پول ها و طلاهای مقتول او را خفه کرده و با خودروی شخصی خود جسدش را در منطقه تنگ پل حیات شهرستان چنارشاهیجان استان فارس رها کرد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*