اخبار عمومی
اعلام وصول 2
296739
تاریخ انتشار: 1398/01/30 20:18
علی گلمرادی: پس از تغییر و تحولات مدیریتی در سطح دستگاه ها باید به رسیدگی امورات مردم بیشتری شود و مدیران در پاسخ به مطالبات مردم راهکارهائی را اتخاذ کرده تا حل مشکلات مردم در کوتاه مدت ممکن شود. و رفع معضل بیکاری در روستاها در دستور کار مدیران قرار بگیرد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، در مراسمی که باحضور دکتر گلمرادی نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی و مهندس بویری فرماندارهندیجان، دانش پژو بخشدارمرکزی، سرهنگ ابدالی فرد فرمانده انتظامی شهرستان و مسئولین دستگاه های اجرائی شهرستان ۲۵هزار متر آسفالت در روستای چم کلگه مورد بهره برداری قرارگرفت.


علی گلمرادی نماینده هندیجان ماهشهردر مجلس در این مراسم اظهار کرد: با توجه به مشکلات در سطح روستاها وجود دارد باید حرکت انقلابی را در حوزه انتخابیه انجام دهیم .
وی افزود: پس از تغییر و تحولات مدیریتی  در سطح دستگاه ها باید به رسیدگی امورات مردم بیشتری شود و مدیران در پاسخ به مطالبات مردم راهکارهائی را اتخاذ کرده تا حل مشکلات مردم در کوتاه مدت ممکن شود. و رفع معضل بیکاری در روستاها در دستور کار مدیران قرار بگیرد
علی گلمرادی گفت : مدیران با ارایه برنامه در راستای تامین معیشت مردم فرماندار را یاری نمایند
گلمرادی ادامه داد: بنده هم در وزارتخانه ها، استانداری و سایر دستگاه ها  به دنبال حق و حل مشکلات حوزه انتخابیه هستم
وی در پایان با اشاره به حوزه انتخابیه خود در شهرستان های بندرهندیجان-بندرماهشهر-امیدیه -جایزان عنوان داشت:امیدوارم که مدیران باسرکشی به روستاها و با رفع محرومیت زدایی قدم های مثبتی بردارند.
شایان ذکر است  دهیار روستای چم کلگه مشکلات مردم را به سمع و نظر  گلمرادی و مدیران حاضر در جلسه رساند
خبرنگار/ناصرحکیمی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*