اخبار عمومی
اعلام وصول 2
297305
تاریخ انتشار: 1398/03/13 16:58
سرهنگ سفیدپوست: متهمان دستگير شده در تحقیقات پلیس به 14 فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و مغازه در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرمانده انتظامي ایذه از دستگيری 2 سارق حرفه اي منزل، مغازه و اماکن خصوصی با 14 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "حجت سفید پوست" با بيان اين خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اجرای طرح پیشگیری از سرقت و همچنین در پي وقوع چندین فقره سرقت منزل، مغازه و اماکن خصوصی در سطح شهرستان ایذه موضوع، به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس با تحقیقات گسترده تخصصی و گشت زني هاي نامحسوس و هدفمند سه سارق را شناسايي و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگيرانه در مخفیگاهشان دستگير کردند .
سرهنگ سفیدپوست تصريح کرد: متهمان دستگير شده در تحقیقات پلیس به 14 فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و مغازه در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان ایذه در پايان با بیان اینکه متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اطلاع رسانی کنند.
م/پایگاه خبری پلیس

برچسب ها:
ایذه ؛ حجت سفید پوست ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*