اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298223
تاریخ انتشار: 1398/06/02 00:59
سرشیفت پایگاه شماره یک آتش نشانی شهرلنده از وقوع آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در قسمت جنوب شرقی این شهر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حیدر ابولی سرشیفت پایگاه شماره یک اتش نشانی شهرلنده، از وقوع آتش سوزی در یکی باب منزل مسکونی در این شهر خبرداد و گفت: ساعت 00:07 دقیقه بامداد رو جمعه مورخه یکم شهوریور سال جاری در پی تماس تلفنی شهروندان با این پایگاه از وقوع آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در جنوب شرق شهر واقع در خیابان شهید مطهری جنب دبستان باقرالعلوم(ع) خبردادند.
خبر لنده به نقل از وی نوشت: این آتش سوزی به علت اتصالی برق در کولر دو تیکه در منزل مسکونی صورت گرفت که پس از مشتعل شدن کابل برق و ریخته شدن روی مبل باعث آتش سوزی کامل منزل مسکونی شده است.
سرشیفت پایگاه شماره یک آتش نشانی شهرلنده تصریح کرد: بنا به گفته شهروندان حاضر در محل و بابررسی های میدانی وضعیت آتش سوزی در زمان این حادثه هیچکس در این منزل نبوده است و منزل مسکونی در ساعت آتش سوزی خالی از سکنه بوده است.
وی تاکیدکرد: متاسفانه در این حادثه تمام اثاثیه منزل مسکونی طعمه حریق شده است که مراحل قانوین کار در محل با بررسی های اولیه صورت جلسه شد.
ابولی گفت: آنچه که از مردم انتظار داریم این است که در زمان اتش سوزی منزل مسکونی به هیچ وجه ممکن شیشه های درب و پنجره ها را نشکنند چرا که اکسیژن به داخل نفوذ کرده و باعث مشتعل شدن آتش سوزی می شوند.
وی خاطر نشان کرد: علت این حادثه عدم خاموشن کردن کولر دو تکیه و اتصالی کابل های پنل داخلی بوده است که انتظار داریم شهروندان هنگام خروج از منزل حتما وسایل برقی را برق خارج کنند و کولرهای خود را خاموش کنند و شیرفلکه گاز ورودی منزلشان را نیز ببندند که شاهد چنین حوادث تلخی برای شهروندان نباشیم.
سرشیفت پایگاه شماره یک آتش نشانی شهرلنده تصریح کرد: شهروندان در هنگام آتش سوزی خونسردی خود را حفظ کنند و در اولین زمان از وقوع حادثه حتماً با آتش نشانی تماس بگیرند تا در همان زمان اولیه بتوانیم آتش را کنترل کنیم.

برچسب ها:
لنده ؛ حیدر ابولی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*