اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298233
تاریخ انتشار: 1398/06/02 14:42
یاداشت انتقادی|سید غفار فتحی
سرکار خانم هاشمی مسئول محترمه خیریه آبشار عاطفه های شهرستان لنده،آیا اصلاً محقق شما به تحقیقات رفت،گناه آن نوعروس و زوج معلول چه بود که جهیزیه نگرفتند؟

عصرجهان؛ سید غفار فتحی فعال رسانه ای با ارسال یاداشتی به این پایگاه خبری از مسئول خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان لنده انتقاد کرد و تقاضای پایان دادن نگاه‌های سلیقه‌ای وی در اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند شد، همچنین چرایی اهدا نکردن جهیزیه به یک زوج معلول را خواستار شد که از نظر خوانندگان می‌گذرد:
متن ارسالی؛ پیامبر اکرم (ص): بهترین مردم کسی است که بیش‌ترین خیر را می‌رساند.
کمک به مستضعفین وقشرهای ضعیف، افتخاری است که هرکس توفیق آن را پیداکند بایستی خود را شاکر خداوند متعال بداند، سیاست خیریه آبشار عاطفه‌ها از زمان آغاز درکشور با طرح دیدگاه‌های تخصصی و نگرشِ پژوهشی به مسائل اجتماعی و فرهنگی سعی در زمینه سازی برای خدمت به محرومین جامعه را داشت.
در راستای این تکاپو نمایندگی آن در شهرستان لنده در طی این چندسال خدمات خوبی به مددجویان خود شامل ایتام، بی سرپرستان، محصلان نیازمند، از کار افتادگان، مطلقه‌ها، بیماران صعب العلاج و...داشته است.
از آن جایی که دین اسلام مرد را قوام و زن را ریحان می‌داند، پیوند آن‌ها در ترازوی نوعیت، قالب ازدواج را به عنوان موضوعی پرطرفدار با حداکثر وسوسه به حداکثر فرصت ترکیب می‌کند.
از اهدای ۱۰ سری کمک جهیزیه خیریه آبشار عاطفه‌های لنده به نوعروسان لنده ای  باخبر شدم به عنوان محقق سابق این خیریه سعی کردم در ارزیابی حق طلبانه گذشته تعداد ۸۰۰ پرونده را به ۲۰۰ پرونده کاهش دهم تا با رعایت عدالت کمک‌ها به مستمندان واقعی برسد.
سرکار خانم هاشمی مسئول محترمه خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان لنده:
۱-همیشه وظایف براساس امکانات تعیین می‌شوند چرا در بحث اهدای جهیزیه به نوعروسان نگاه‌های سلیقه‌ای را متوقف نمی‌کنید؟
۲-آیا ادله کافی برای اثبات انتخاب‌هایتان دارید، این 10 نوعروس طبق کدام معیار از لیست ۳۰۰ نفری این پیش مقدمه‌ای برای شروع زندگی را لایق شده‌اند؟
۳-آیا اصلاً محقق شما به تحقیقات رفت، گناه آن نوعروس و زوج معلول چه بود که جهیزیه نگرفتند؟

سید غفار فتحی
۱۳۹۸/۶/۱


مطلبی که خوانید از سری یادداشت های مخاطبین است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

برچسب ها:
سید غفار فتحی ؛ لنده ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*