اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298295
تاریخ انتشار: 1398/06/09 16:01
سخنان فرماندار بهمئی در جمع نمازگزاران شهر لیکک به مناسبت هفتهٔ دولت؛
حکمت اله سنائی: پروژه برق شهرستان بعد از 11 سال بلاتکلیفی فعال شده و امروز دکل های برق فشار قوی را در منطقه بیشه خشکو می‌توان مشاهده کرد، که نوید بخش برقی پایدار برای آینده شهرستان است

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، فرماندار بهمئی روز جمعه به مناسبت هفتهٔ دولت به همراه اعضای شورای اداری در محل برگزاری نماز جمعه با مردم دیدار کردند و به سئوالات و درخواست های مردم پاسخ دادند


حکمت اله سنائی در ادامه طی سخنانی در جمع نمازگزاران شهر لیکک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز در تقویم ما روز مبارزه با تروریسم و مصادف با سالروز انفجار دفتر نخست وزیری کشور و شهادت دو انسان پاک و به معنای واقعی کمله؛ مردمی است: رئیس جمهور و نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران.
بر همین اساس با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره این دو شهید والامقام و همه شهدای این حادثه تلخ، در دو بخش کلان و محلی (شهرستان) نکاتی را در خصوص عملکرد دولت تدبیر و امید بیان می‌کنم.
فرماندار بهمئی تصریح کرد: در بدو شروع بکار دولت تدبیر و امید مشکلات زیادی در کشور وجود داشت، یکی از دلایلی که مردم به این دولت اعتماد کردند این بود که وعده هایی مبنی بر حل مشکلات داده بود.

بیشتر بخوانید

دریاچه برم الوان بعنوان اثر طبیعی در فهرست ملی ثبت شد


اگر پیگیری ها نتیجه نداد به همراه امام جمعه عازم تهران می‌شویم


سنایی افزود: با همکاری و هماهنگی مردم دولت و نظام تلاش‌هایی صورت گرفت و توفیقاتی حاصل شد و خیلی از مشکلاتی که نتیجه تحریم‌ها بود با برجام تا حدود زیادی حل شد و دولت در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت، حمایت از اقشار آسیب پذیر، مخابرات، زیرساخت‌ها و ... خدمات خوبی انجام داد اما با ورود یک پدیدهْ نامتعارف به نام «ترامپ» که اقدامات او نه تنها ایران بلکه تعجب همه جهانیان را برانگیخت و با تشدید تحریمها، مشکلاتی برای کشور به وجود آمد.


فرماندار بهمئی گفت: آنچه که روشن است؛ مشکلاتی به ویژه در حوزه اقتصادی و معیشت مردم وجود دارد.اما ما می‌توانیم دو نگاه به عملکرد دولت داشته باشیم؛ یکی نگاهی متمرکز روی معیشت و اقتصاد که تا حدودی طبیعی هم هست، چرا که معیشت دغدغه اصلی مردم است که در این نگاه توفیقات دولت تحت‌الشعاع بحث معیشت است. یک نگاه هم نگاهی است که همه ابعاد ماجرا مد نظر قرار می‌گیرد و با نگاهی عمیق تر و تحریم های بی سابقه‌ای که رهبر انقلاب از آن به عنوان تروریسم اقتصادی یاد می کند، تحریم هایی که باعث فروپاشی اقتصاد کشوری مثل ونزوئلا شد؛ می‌توان توفیقات بسیار مهمی را هم دید و امروز می‌بینیم با هدایت رهبری، مقاومت مردم و تلاش و دیپلماسی درخشان دولت، آمریکا در انزوای کامل به سر می برد و علائمی از بهبود شرایط اقتصادی کشور را میتوان مشاهده کرد.
لذا همه ما باید خوشبین باشیم و تلاش کنیم در هفته دولت که و ابتدای ورود به دو سال باقی‌مانده، خیلی نیرومند وارد عرصه شویم و مشکلات را مدیریت و حل کنیم.


سنایی در بحث عملکرد دولت در شهرستان گفت: همه دولت ها در شهرستان بهمئی خدماتی داشتند، اما در دولت تدبیر و امید در حوزه‌های زیرساختی کارهای بی‌نظیری در حال انجام است. آب و برق بهمئی با وجود تصویب و تعریف پروژه‌ها راکد مانده بود که در این دولت فعال شد.
وی گفت: پروژه برق شهرستان بعد از 11 سال بلاتکلیفی فعال شده و امروز دکل های برق فشار قوی را در منطقه بیشه خشکو می‌توان مشاهده کرد، که نوید بخش برقی پایدار برای آینده شهرستان است.
سنایی ادامه داد: در بحث آب، سرعت پیشرفت پروژه آبرسانی به بهمئی از سد کوثر از هر زمان دیگر بیشتر است و اعتبارات خوبی هم از اعتبارات ملی به این پروژه تزریق شد.
در بحث خدمات روزمره شبکه آب و برق ما فرسوده است و اعتبارات ناچیز و وقتی آب و برق قطع شود، مردم نگران می شوند که حق هم دارند اما باید شرایط اقتصادی و اعتباری توسط مردم دیده شود و مدیران همه برای خدمت به شهرستان تلاش می کنند.پ


فرماندار بهمئی گفت: بیمارستان شهرستان نزدیک به اتمام است که به زودی افتتاح می شود، فضاهای آموزشی که به ویژه در سطح شهر لیکک نیمه کاره بودند، با تامین اعتبار دوباره فعال شدند.
در حوزه آبخیزداری خدمات بسیار خوبی صورت گرفت و از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری حتی به روستاهای زیر 5 خانوار هم خدمات خوبی ارائه شد.
وی گفت: در حوزه بنیاد مسکن در همین امسال بیش از 50 هزار متر آسفالت معابر روستایی را داشتیم که این رقمی بی سابقه است.
نماینده اجرایی دولت در شهرستان بهمئی گفت: در بحث مشکل اراضی که نگرانی همه مردم شهرستان است، از بدو تصدی فرمانداری بنده این موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادم و پیشرفت خیلی خوب بود، اراده و دغدغه‌ای که مسئولان برای حل این مشکل دارند شاید در استان و کشور نباشد، لیکن آخرین پیگری ما این بود نقشه‌هایی را که وزارت راه و شهرسازی بعنوان مطالبه نهایی برای حل مشکل از ما خواستند، تهیه و به وزارت ارسال کردیم، قرار است یکشنبه هفته آینده کارشناسان استان در وزارت حضور یابند و گزارشی از پیشرفت کار به ما اعلام کنند که در صورت نیاز برای حل مشکل مجدد عازم پایتخت خواهیم شد.


فرماندار بهمئی در ادامه گفت: امسال در  هفته دولت 16 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از 20 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی کردیم که سعی می کنیم پروژه های کلنگ زنی شده، در اسرع وقت تکمیل شود.
سنایی انتخاب شهرستان بهمئی به عنوان پایلوت توسعه را یکی از خدمات بی‌نظیر دولت در شهرستان عنوان کرد و گفت در سالهای گذشته برنامه های دولت تکمیل پروژه های نیمه‌تمام است و اجازه تعریف پروژه جدید نداریم، اما برای یکی از مشکلات و دغدغه های مردم که بحث ترافیک قبرستان لیکک است و اعتبار بسیار زیادی می خواهد، سعی می کنیم طی امسال و سال آینده به هر شکل ممکن برای این پروژه یک کد مستقل بگیریم تا این دغدغه مردم حل شود.

برچسب ها:
بهمئی ؛ بهمیی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


سنایی
|
Iran
|
1398/06/10 08:48
  +0

  -1
پاسخ
کاش در مورد تلاشهای نماینده شهرستان حداقل آب رسانی هم یه کلمه حرف زده میشد!!!!!

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*