اخبار عمومی
اعلام وصول 2
298635
تاریخ انتشار: 1398/07/19 01:09
رئیس دادگستری شهرستان لنده: قتل دوخانم جوان ۲۵ساله و ۱۱ساله در روستای دم تنگ لنده مورد تائید است

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه عصر پنج شنبه دو خانم جوان در یکی از روستاهای تابعه شهرستان لنده به ضرب گلوله به قتل رسیدند

یکی از رسانه ها به نقل از قاضی عبدالله سعادتیان نوشت: این جنایت پنج شنبه شب راس ساعت ۱۹:۴۵ در خانه ای در روستای گاجوال از توابع بخش موگرمون در شهرستان لنده رخ داد و در پی آن سریعادستورات لازم صادر وماموران نیروی انتظامی وبسیج لنده در محل حاضر شدند.

وی گفت: این قتل به دلایل نامعلومی صورت گرفت که اعضای یک خانواده یک زن ۲۵ساله و دختر۱۱ساله کشته شدند که علت و علل این قتل هنوز مشخص نبوده و در دست بررسی است.

رئیس دادگستری شهرستان لنده پس از حضور در محل وقوع قتل تصریح کرد: باتوجه به نامشخص بودن وضعیت این حادثه انتظار داریم مردم و رسانه ها از هرگونه اظهار نظر در خصوص این حادثه خودداری کنند و حتما قبل از انتشار مطالب با دستگاه قضایی هماهنگی نمایند.

سعادتیان گفت:پس از بررسی صحنه جرم، جنازه هر دو مقتول به سردخانه جهت سیر مراحل قانونی تحویل پزشکی قانونی شدند.

سعادتیان به راک نیوز گفت:مظنونین به قتل دستگیر و هم اکنون تحت بازجویی هستند

 

سید خدادوست موسوی فرماندار شهرستان لنده در گفت و گو با ایسنا گفت: ساعت۱۹ روز پنجشنبه، ۱۸ مهر ماه در اثر شلیک اسلحه دو عضو یک خانواده در روستای "گاجوال دم تنگ" از توابع بخش موگرمون شهرستان لنده با اسلحه به قتل رسیدند.

وی اظهارکرد: عروس ۲۸ ساله و دختر ۱۸ ساله این خانواده بر اثر شلیک با اسلحه ساچمه زنی کشته شدند.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: هنوز قاتل مشخص نشده و در حال تحقیقات و بررسی است البته در این رابطه افرادی از خانواده مقتولان بازداشت شده اند

برچسب ها:
لنده ؛ قتل ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*