اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299123
تاریخ انتشار: 1398/09/17 19:08
آیا مرد ایتالیایی برای همیشه رفته است؟
با انتشار خبر فسخ قرارداد آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال به خاطر مشکلات مالی فضای عجیب از سوی هواداران عصبانی استقلال به وجود آمده است.

عصرجهان-غیبت آندره آ استراماچونی و دستیارانش در شرایطی رخ داد که تلگرام باشگاه استقلال با انتشار تصاویر تمرین امروز سندی تصویری از حضور نیافتن آنان منتشر کرد اما  انتشار نامه فسخ و خداحافظی مرد ایتالیایی با باشگاه استقلال آتش خشم هواداران این تیم را شعله ور کرد. 
پیش از این و همانطور که پیش بینی می شد، واکنش ها در فضای مجازی بشدت علیه باشگاه و مدیریت استقلال بود و با وجود آنکه امیرحسین فتحی شب گذشته مشکلات بر سر راه انتقال پول به حساب استراماچونی را شرح داده بود بازهم توضیحات او مورد قبول هواداران قرار نگرفت.
در حال حاضر صفحات مجازی یکسره در حمایت از استراماچونی است که آن جمله روزنامه ایتالیایی درباره اش درست بود: اینکه او تبدیل به بت هواداران شده است. استراماچونی با صدرنشینی استقلال و انجام بازی های تماشایی آبی ها راچنان دلگرم کرده که در چند سال اخیر کم سابقه بوده است و حالا اگر اتفاقات منجر به جدایی او از استقلال شود، تبعاتی بزرگ گریبان مدیران باشگاه و البته وزارت ورزش را خواهد گرفت.
فسخ قرارداد استراماچونی آنچنان باعث نگرانی طرفداران استقلال شده که بسیاری از آن ها از بازیکن ها خواسته اند در بازی مقابل پیکان به میدان نروند و پشت سرمربی تیمشان بایستند.  این از معدود دفعاتی است که یک سرمربی خارجی در استقلال به چنین محبوبیتی می رسد و اینچنین طرفداران را امیدوار و یکپارچه می کند و بنابراین وظیفه باشگاه استقلال جلب رضایت و حفظ این سرمربی است که پدیده امسال لیگ ایران بوده و در رده بندی ماهیانه "ورزش سه" به عنوان بهترین مربی ماه آبان نیز انتخاب شده است.
در حال حاضردر استقلال شرایط بحرانی است و هیچکدام از مدیران این باشگاه در پاسخگو نیستند. اینکه استقلال در آستانه بازی با پیکان دچار این مشکل شده و از طرفی مرد محبوب هواداران رفته است شرایط دشواری را در این باشگاه به وجود آورده است.هم اکنون رسانه های ایتالیایی و اروپایی نیز خبر فسخ قرارداد استراماچونی را به عنوان یک اتفاق رسمی منتشر کردند تا این جدایی عجیب شکل واقعیت به خودش بگیرد. سوال مهم این است که آیا فردا جواد زرینچه شهامت این را دارد که روی نیمکت این تیم بنشیند یا اینکه تلاش لحظه آخری مدیران برای بازگرداندن مرد ایتالیایی نتیجه داده و اتفاقی شگفت انگیز رخ خواهد داد./ورزش سه



بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*