اخبار عمومی
اعلام وصول 2
299412
تاریخ انتشار: 1398/10/27 11:41
یاداشتی خطاب به مدیران کل مخابرات و فن آوری اطلاعات استان/
مردم مظلوم شهرستان لنده تا کی هر روز با عجز و عصبانیت بگویند: ای وای آنتن موبایل باز هم رفت؛ اینترنت به کما رفت، حجم اینترنت بلعیده شد، تا کی صبوری به نوسانات و خدمات نامطلوب اپراتورهای تلفن همراه( همراه اول-ایرانسل-رایتل) را باید تحمل کنیم؟

عصرجهان؛ سیدغفارفتحی
در شتاب قرن معمولاً میزان توسعه ملی هر کشوری را بعنوان زیربنایی قابل اعتنا با معیار توسعه ارتباطات مخابراتی مورد ارزشیابی قرار می دهند ، دراین رهگذر دسترسی به وسایل ارتباط جمعی من جمله اینترنت به مشابه جوانی پرانرژی شاید با سنی کم اما با دانشی بی انتها از شاخص های تاثیرگذار در کیفیت زندگی مبدل شده است ،به گونه ای که اینترنت اگر گزافه نباشد بعنوان ابزاری قدرتمند برای مشارکت در چشم انداز توسعه استان محروم ما بایدی الزامی و از نان شب هم برای مردم واجب تراست، باتوجه به این که مخابرات صنعتی زیر ساختی است، مردم شهرستان لنده و روستاهای حومه نسبت به زیرساخت های پوسیده مخابراتی، دسترسی به اینترنت، عدم آنتن دهی اپراتورها نارضی هستند و سئوال دارند کی این وضعیت بهبود می یابد؟
-چرا وقتی حتی موجودات اولیه ای مانند مرجان ها سررشته ای از ارتباط دارند مردم مظلوم این شهرستان هرروز با عجز و عصبانیت بگویند ای وای آنتن خوب نیست، اینترنت به کما رفت، حجم اینترنت بلعیده شد، تا کی صبوری به نوسانات و خدمات نامطلوب اپراتورهای تلفن همراه( همراه اول-ایرانسل-رایتل) را باید تحمل کنیم؟
-باتوجه به این که نقش مدیر و کارمند در یک سازمان و اداره همانند نقش تاروپود در قطعه ای پارچه هست و اگر این دو سری رشته نخ به طور کامل با هم ترکیب نشوند پارچه پدید نمی آید و با توجه به فلسفه سیستم اداری که همانا خدمت و رضایت مردم مهم است آیا وجود یک نیروی اداری برای مخابرات شهرستان لنده با ۲۵ هزار و اندی جمعیت طبق کدام بهانه کفایت و بسنده می کند؟ همین نیرویی که هم آبدارچی ، کارمند ، رئیس است براستی اگر مریض شود و نتواند به مدت یک هفته سرکار بیایید تکلیف مردم چه خواهد شد؟
--محرومیت به شدیدترین شکل ممکن در بخش ها و روستاهای این شهرستان عیان است ، از اینترنت می گذرم چرا در عصر ارتباطات که تلفن ثابت هنوز هم جایگاه ویژه خود را در میان ابزارهای ارتباطی حفظ کرده توسعه شبکه آن در روستاهای ما محقق نمی شود؟
-- چرا شبکه تلفن ثابت شهرک های سرآسیاب- شهرک فجر- وروستای مالملا که بصورت فرسوده و هوایی هستند تعویض نمی شوند؟ یا اگر زمینی شوند شاهد تقلیل اختلال ها و هزینه ها نخواهیم بود؟
در پایان با توجه به این که به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی ، نزدیک و نزدیک تر می شویم و فرآیند برگزاری انتخابات بصورت الکترونیکی است اکثر روستاها فاقد اینترنت ودر سطح شهرلنده و حومه نقاط کور بسیاری هست که با قطعی ها و کند بودن سرعت اینترنت باعث کلافگی های مکرر شده است ، بعنوان یک جوان از شما و هم از استاندار محترم جناب آقای کلانتری خواهشمندم تمهیدات لازم را اندیشه کنید.
ومن الله التوفیق
سیدغفارفتحی

برچسب ها:
لنده ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*