اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300200
تاریخ انتشار: 1399/01/23 15:30
یاداشت│شهریار جمالی
طبق کدام زیرساخت، آگاهی بخشی، تذکر، و تصمیمات نظارتی اجازه ی توزیع شکر و برنج در طول این مدت در شهرستان کهگیلویه را داده اید؟

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، شهریار جمالی نماینده سازمان های مردم نهاد شهرستان کهگیلویه با ارسال یاداشتی خطاب به ریاست محترم اداره ی صنعت و معدن شهرستان کهگیلویه نوشت:

به نام خدا
جناب آقای حکیم، ریاست محترم اداره ی صنعت و معدن شهرستان کهگیلویه.
سلام علیکم؛
با توجه به شیوع گسترده کرونا ویروس در دنیا، و اینکه هیچ نقطه  سفیدی در سراسر کره ی زمین وجود ندارد که این بیماری آنجا گسترش پیدا نکرده باشد لازم میدانم به نمایندگی از سازمان های مردم نهاد که شبانه روز در امر آگاهی بخشی و فعالیت های  سخت و نرم  در کنار دیگر تیم ها و مجموعه های دولتی و مردمی بوده اند نکته ای را خدمت شما عرض نمایم. جناب آقای حکیم؛ اگراطلاع ندارید، بدانید که منظور از طرح فاصله گذاری اجتماعی (social Distancing ) تعیین و تعریف یک فاصله مشخص و معین برای تجمعات در معابر و اماکن عمومی در طول شبانه روز و حتی در محل کار برای همه ی افراد جامعه است که در اروپا و آمریکا  این فاصله حداقل دومتر (شش فوت) تعیین شده است. مسئولین کشور ما نیز به تازگی تصمیم به اجرای این طرح در سراسر کشور کرده اند  و در نقاط مختلف کشور  در حال آموزش و آگاهی بخشی این موضوع با هزاران زحمت و تلاش شبانه روزی هستند.
ضمن آنکه متاسفانه در شهرستان کهگیلویه بخش قابل توجهی از مردم رعایت نمی کنند اما بسیاری از  مسئولین ادارات نیز با گسترش روز افزون این آلودگی سرگرم انجام تحرکات و اتخاذ تصمیمات نسنجیده ای هستند که تمام تلاش کادر درمان و فعالین اجتماعی و فرهنگی، مسئولین ستاد مدیریت کرونا و بسیاری دیگر از دست اندرکاران مبارزه با کرونا ویروس را با یک حرکت نسنجیده بر باد می دهند.


 جناب آقای حکیم ریاست محترم صنعت و معدن شهرستان کهگیلویه، شما به عنوان یک مسئول دولتی در طول ایام قرنطینه با دستور اجرای توزیع شکر و هم اکنون در روزهای مربوط به ایام فاصله گذاری اجتماعی با توزیع برنج  تصمیمی پر از ریسک و خطر گرفته اید.
 چرا توجهی به سیاست ها و راهبردهای تدوین شده در خصوص فاصله گذاری اجتماعی ندارید؟
طبق کدام زیرساخت، آگاهی بخشی، تذکر،  و تصمیمات نظارتی اجازه ی  توزیع شکر و برنج در طول این مدت در شهرستان کهگیلویه را داده اید؟
 همانطور که اطلاع دارید چند روز پیش مسئولین مربوطه اعلام کردند عامل ابتلای ۵۰ درصد از بیماران کرونایی در شهرستان چرام ، یک نفر بوده است، لذا چطور تضمین کرده اید و یا اطمینان دارید که در صفوف به هم تنیده مردم در شهر دهدشت ناقلین ویروس کرونا وجود نداشته باشند؟ متاسفانه شما به عنوان یک مسئول دولتی،  زمینه عدم رعایت  فاصله گذاری اجتماعی را تقویت بخشیده اید و ناآگاهانه  و غیر مستقیم جان مردم را به خطر انداخته اید.
انتظار میرود هر چه سریعتر جلوی صفوف به هم تنیده توزیع برنج و شکر در شهرستان را بگیرید یا جهت تامین مایحتاج مردم تصمیمی مقبول تر اتخاذ نمایید.
با تشکر
شهریار جمالی
نماینده سازمان های مردم نهاد شهرستان کهگیلویه

برچسب ها:
شهریار جمالی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*