اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300555
تاریخ انتشار: 1399/02/29 22:45
پنج هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان کهگیلویه و بویراحمدی در لیالی قدر پخت و توزیع شد.

به گزارش پايگاه خبري عصرجهان؛ پنج هزار پرس غذای گرم به همت کمیته امداد شهرستان و با همکاری سپاه ناحیه لنده ؛ دفتر امام جمعه محترم و ستاد عتبات عالیات شهرستان بین نیازمندان این شهرستان لنده در لیالی قدر پخت و توزیع شد.


شفایی معاون فرماندار لنده ور حاشیه بازوید از طرح اطعام مهدوی اظهار داشتند: از مجموعه دست اندرکار  طرح بزرگ اطعام مهدویت واین حرکت خداپسندانه درماه مبارک رمضان بخصوص کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) وستاد بازسازی عتبات عالیات وبویژه افراد گمنام و‌درواقع پشت جبهه این طرح یعنی خیرین و نیکوکاران که اگرنبود حمایت این عزیزان از قشر ضعیف جامعه شاید امکان اجرای چنین طرح‌هایی هم کمتر فراهم شود ، تقدیروتشکر و سپاسگزاری نمودند .
شفایی در ادامه گفتند نهاد حمایتی  کمیته امداد با تفکر و اندیشه حضرت امام (ره) بانیت خدمت به محرومان بنا نهاده شده و تاکنون دراین مسیر درابعاد گوناگون فرهنگی ،اقتصادی ،مسکن  ،درمانی و...موفق عمل نموده و خدمات قابل تقدیری را به جامعه هدف خود ارائه کردند.
ایشان افزودند امیدواریم روزی فرارسد که جامعه ای عاری از تهیدست و نیازمند را شاهد باشیم که برای دستیابی به این مهم همانطور که رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال سیاستگذاری و ریل گذاری کردند و همگان در هر لباس و مقامی موظف به برنامه ریزی در این مسیر هستند، اتکا و اجرای اصولی و عملی  شعارسال (( جهش تولید)) است که ان شاالله باهمت و تلاش مضاعفی  که دولت دراین زمینه دارند شاهد افزایش کارفرما و کارگزار و کارآفرین و کاهش مستضعف و بیکاری و فقر در سطح جامعه باشیم و این آرزوی دیرینه یعنی ریشه کنی فقر تحقق پیدا کند .
بنا به گزارش منتشره در آوای رودکوف امیر محمود بصیری رئیس کمیته امداد شهرستان لنده در این باره گفت: پنج هزار پرس غذای گرم با همکاری سپاه ناحیه لنده ؛ دفتر امام جمعه محترم و ستاد عتبات عالیات شهرستان بین نیازمندان این شهرستان کهگیلویه و بویراحمدی در لیالی قدر پخت و توزیع شد.
رئیس کمیته امداد شهرستان لنده همچنین از توزیع 2700 بسته سبد مواد غذایی بین خانوادهای نیازمند شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

برچسب ها:
لنده ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*