اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300726
تاریخ انتشار: 1399/03/21 13:47
24 نفر از این افراد با مورد مثبت در ارتباط بودند، 10 نفر با بیمار مبتلا تماس نداشته و یک بیمار سابقه مسافرت به آبادان را طی روز های گذشته داشته است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد را در بیست و یکمین روز از خرداد ماه ۹۹ ، اعلام کرد.


دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از 262 جواب دریافت شده از آزمایشگاه ویروس شناسی یاسوج، 35 بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شد.
وی در ادامه با اشاره به افزایش شمار مبتلایان کرونا ویروس در استان به 951 مورد، افزود: این موارد جدید شامل چهارده بیمار مرد و 10 بیمار زن در شهرستان بویراحمد، پنج بیمار مرد و چهار بیمار زن در شهرستان گچساران و دو بیمار مرد در شهرستان بهمئی هستند.
وی گفت: 24 نفر از این افراد با مورد مثبت در ارتباط بودند، 10 نفر با بیمار مبتلا تماس نداشته و یک بیمار سابقه مسافرت به آبادان را طی روز های گذشته داشته است.
دکتر یزدانپناه یادآور شد: در چنین شرایطی باید حتی الامکان در منزل بمانیم و فقط با رعایت کامل نکات بهداشتی و بنا به ضرورت و برای تامین مایحتاج زندگی یا دارو به بیرون از خانه برویم.
وی یادآور شد: با توجه به بازگشایی اصناف مردم توجه داشته باشند که حضور بی مورد و تجمع در بازار می تواند برای جامعه خطر آفرین باشد و باید از این کار پرهیز شده و خریدهای غیر ضرور به بعد از مهار کامل ویروس کووید ۱۹ موکول شود.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*