اخبار عمومی
اعلام وصول 2
300730
تاریخ انتشار: 1399/03/21 15:35
یاداشت│سید غفار فتحی
آیا این جوانان برومند نباید بر گزینه های غیر بومی ارجحیت داده شوند ؟ تا کی باید شاهد نخبه کشی و نخبه سوزی جوانان و نیروهای با تجربه منزوی با صلاحیت لنده ای در رئوس و بدنه های مدیریتی شهرستان ، استان و حتی کشور باشیم؟

پایگاه خبری عصرجهان-سید غفار فتحی دانشجو و فعال مجازی شهرستان لنده در یاداشتی با انتقاد از حضور انبوه مدیران پروازی در شهرستان لنده خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشت:

استاندار محترم استان کهگیلویه و بویر احمد جناب آقای کلانتری
سلام علیکم :
بر خود لازم می دانم بعنوان یک جوان طراز گام دوم انقلاب برای کاهش فاصله بین بایدها و واقعیت ها در خصوص انتصابات و قرق کردن شهرستان لنده در هجوم مدیران غیر بومی و عزل و نصب هایی که بی توجه به جوانان تحصیل کرده ، شایسته و متعهد در رئوس و بدنه های مدیریتی ادارات همین دیار اتفاق می افتد نکاتی را به عرضتان برسانم ؛

۱-ضرب المثلی هست که می گوید اگر می خواهی جوجه هایت سر از تخم بیرون آورند پس خودت روی تخم مرغ ها بخواب ، حواستان شش دانگ باشد در چه استانی با چه عمقی از محرومیت ، با شعار چه دولتی رسالت خویش را چه در بحث چشم انداز توسعه استان و چه در بحث انتصابات به جای می آورید  ، آیا معیارهای انتصابات در این استان براساس شاخصه های تخصصی ، ارزشی ، مکتبی ، عقیدتی هست یا باند و جناح بازی ، مرید و خویشاوند گرایی ؟

۲- در دین مبین اسلام عزل و نصب ها باید براساس شایسته سالاری باشد از شما انتظار می رود در بحث انتصابات از اپیدمی تصمیمات عجولانه ، رجزی ، تدابیر سلیقه ای و به دور از کارشناسی بپرهیزید زیرا این استان کم چهره های مطرح ملی در عرصه سیاست ندارد که بخوبی آیین تقوا را نیز بلدند.

۳- اگر به تاکیدات مقام معظم رهبری خوب توجه کرده باشید طرح مسئله جوان حقیقتاً برای تبدیل شدن به یک مسئله ملی است تا جوانان در میدان های مدیریتی ، سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و بین المللی..... شانه های خود را زیر بار مسئولیت ها حس کنند آیا تاکنون فکر کرده اید یکی از عوامل توسعه نیافتگی استان ما عدم استفاده از مدیران کاردان تحول آفرین جوان در روند توسعه پایدار بوده است؟

۴-با توجه به این که مدیریت ، کلیدی ترین نقش در هر سازمان و منصبی است ، ضمن خسته نباشید و قدردانی از جناب حاج نورعلی کاظمی که زحمات زیادی را در منصب ریاست بهزیستی شهرستان در طی این سال ها کشیدند ، از انتصابات و تغییرات مدیریتی در ادارات شهرستان لنده من جمله اداره بهزیستی دوباره سهم ما یک نیروی غیر بومی شده است که به هیچ عنوان قابل قبول نیست مگر قحط الرجال است؟ مگر در سطح همین شهرستان کم جوانان مستعدی و نخبه ای  با دارا بودن  شاخصه های تخصصی و متعهدانه و تحصیلات آکادمیک دانشگاهی حضور ندارند چرا باید از یک طرف احساس توانایی کنند و از سمتی احساس بی پناهی ؟ آیا این جوانان برومند نباید بر گزینه های غیر بومی ارجحیت داده شوند ؟ تا کی باید شاهد نخبه کشی و نخبه سوزی جوانان و نیروهای با تجربه منزوی با صلاحیت لنده ای در رئوس و بدنه های مدیریتی شهرستان ، استان و حتی کشور باشیم؟

در پایان مطمئن باشید تابلوی ورود نیروهای پروازی ممنوع خواسته ۱۰۰درصدی مردم فهیم شهرستان لنده است و به شما توصیه می کنم قبل از آن که روی یک شاخه بروید همه درخت را نگاه کنید از کتاب( چگونه تصمیم های بزرگ را یاد بگیریم).

برچسب ها:
سید غفار فتحی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*